وی مدعی است که فعالیت‌های کلاهبرداری ادعایی در رابطه با این افراد از موارد موجود در پرونده کلاهبرداری مدیرعامل سابق صرافی ورشکسته FTX، سم بنکمن-فرید، که منجر به زیان مالی قابل‌توجهی برای سرمایه‌گذاران شد، بیشتر است. نرایوف، این دو شخص را به سازماندهی اقدامات متقلبانه در بلاکچین اتریوم متهم کرده است. در همین راستا، استیون […]

- اتهامات جنجالی علیه خالق اتریوم! ماجرای صرافی FTX دوباره تکرار می‌شود؟

وی مدعی است که فعالیت‌های کلاهبرداری ادعایی در رابطه با این افراد از موارد موجود در پرونده کلاهبرداری مدیرعامل سابق صرافی ورشکسته FTX، سم بنکمن-فرید، که منجر به زیان مالی قابل‌توجهی برای سرمایه‌گذاران شد، بیشتر است.

نرایوف، این دو شخص را به سازماندهی اقدامات متقلبانه در بلاکچین اتریوم متهم کرده است.

در همین راستا، استیون نرایوف گفت:اتریوم فیل متقلبی است که هزار برابر بزرگتر از سم بنکمن-فرید (مالک و موسس FTX) است.

در پرونده صرافی FTX، سم بنکمن-فرید به اتهام هفت فقره کلاهبرداری مجرم شناخته شد و احتمالاً به حبس طولانی‌مدت محکوم خواهد شد. در این پرونده، حدود ۸ میلیارد دلار از وجوه مشتریان در حساب‌های صرافی FTX اختلاس شد.

اتهامات وارده از سوی نرایوف، بیانگر آن است که بوترین و لوبین با مقامات دولت ایالات متحده، از جمله رئیس فعلی و همچنین رئیس سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) تبانی کرده‌اند. این ادعاها که هنوز تأیید نشده‌اند، نگرانی‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال در مورد فساد احتمالی در اتریوم ایجاد کرده است.

نرایوف شواهد و مدارک مشخصی برای ادعاهای خود ارائه نکرده است. این اولین‌باری نیست که وی علیه بنیانگذاران اتریوم این اتهامات را مطرح می‌کند. در گذشته نیز او ویتالیک بوترین و پدرش را متهم کردف بود که با اتهام زدن به وی، سعی در از بین بردن شهرت او داشتند.

۲۳۳۲۲۰

منبع: خبـرآنلاین