تغییرات احتمالی پرسپولیس در بازی با استقلال تاجیکستان
تغییرات احتمالی پرسپولیس در بازی با استقلال تاجیکستان

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا در دیداری حساس به مصاف استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت که این بازی تأثیر بسیار زیادی برای صعود یا عدم صعود این تیم خواهد داشت. در این بین یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با دردسر بزرگی روبه‌رو شده و چند بازیکن این تیم دچار سرماخوردگی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا در دیداری حساس به مصاف استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت که این بازی تأثیر بسیار زیادی برای صعود یا عدم صعود این تیم خواهد داشت.

در این بین یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با دردسر بزرگی روبه‌رو شده و چند بازیکن این تیم دچار سرماخوردگی شده‌اند که این مسئله شائبه نرسیدن برخی از آنها را به این دیدار حساس به وجود آورده است.

با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس که سرما خورده بود به بهبودی رسیده و فردا سنگربان تیمش خواهد بود اما وضعیت دو بازیکن دیگر همچنان نامشخص است.

محمدحسین کنعانی‌زادگان که گفته می‌شد سرما خورده به این دیدار خواهد رسید اما فرشاد فرجی و دانیال اسماعیلی‌فر شرایطی دارند که تا فردا قبل از ظهر حضور یا غیبت آنها در این دیدار مشخص خواهد شد. 

به نظر می‌رسد پرسپولیس فردا با تو تغییر در ترکیب خود نسبت به بازی‌‌های قبل به میدان خواهد رفت و احتمال دارد مهدی ترابی فردا در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان قرار بگیرد.

پایان پیام/





منبع: فارس