سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی در محله خانی‌آباد نو ازسوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تیمی از مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو به محل حادثه اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. وی با اشاره به حضور ماموران در محل […]

- دستگیری عامل تیراندازی در خانی آباد تهران

سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی در محله خانی‌آباد نو ازسوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تیمی از مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آبادنو به محل حادثه اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: با حضور عوامل انتظامی در محل عامل تیراندازی در مخفیگاه شناسایی، زمین گیر و دستگیر شد. در ادامه نیز تحقیقات در این خصوص آغاز و در جریان آن مشخص شد که متهم ۳۲ ساله با برادر ۲۹ ساله خود اختلاف قبلی داشته و در مقابل داروخانه‌ای در خانی‌آبادنو با او درگیر شده است. مدتی بعد درگیری بالا گرفته و این فرد با سلاح کلت کمری اقدام به شلیک تیر به سمت بازوی برادر خود کرده است.

قاسم‌پور با بیان اینکه یک قبضه کلت کمری و تعدادی فشنگ از متهم کشف شد، گفت:‌متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن هدفش را اختلافات قبلی با برادرش عنوان کرد. در ادامه نیز برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و متهم به همراه پرونده متشکله و برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص این پرونده در حال انجام است.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، برادر متهم نیز که دچار آسیب‌دیدگی شده بود، به بیمارستان انتقال داده شد و برابر گزارش‌های دریافتی از شرایط جسمی مطلوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

برادرکشی با اسلحه شکاری

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین