رونمایی از نقشه راه سه ساله شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد
رونمایی از نقشه راه سه ساله شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد

نخستین جلسه تدوین و تصویب نقشه استراتژی های سه ساله سیمیدکو با حضور مدیرعامل، مدیران و مسئولان این شرکت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سیمیدکو، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با برنامه ریزی لازم در پایان هر سال، بازنگری نقشه استراتژی خود را در دستور کار قرارداده و به همین منظور جلساتی […]

نخستین جلسه تدوین و تصویب نقشه استراتژی های سه ساله سیمیدکو با حضور مدیرعامل، مدیران و مسئولان این شرکت برگزار شد.

- رونمایی از نقشه راه سه ساله شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد

به گزارش روابط عمومی سیمیدکو، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با برنامه ریزی لازم در پایان هر سال، بازنگری نقشه استراتژی خود را در دستور کار قرارداده و به همین منظور جلساتی با حضور کارگروه های مختلف و مدیریت های زیر مجموعه شرکت برگزار می نماید.

در این جلسات که نمایندگان گروه فولاد خوزستان به عنوان شرکت مادر حضور دارند، تطبیق استراتژی های این شرکت با شرکت مادر انجام و به مرحله تصویب می رسد.

جلسات تدوین و تصویب نقشه استراتژی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد نیز با حضور همه مدیران و مشاوران این حوزه، در راستای نهایی کردن این استراتژی ها به مدت دو روز از هشتم تا نهم آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید و پس از جلسات فشرده و یکپارچگی استراتژی ها، در پایان از نقشه راه سه ساله شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در افق ۱۴۰۶ رونمایی شد.

طی جلسه رهبران شرکت صنعتی و معدن توسعه فراگیر سناباد مطابق هدف گذاری های خود، ارکان جهت ساز (بیانیه های ماموریت، چشم انداز و ارزش های سازمانی) خود را مصوب نموده و فرایندهای برنامه ریزی و همسو سازی راهبردی و به کارگیری رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC)، با یادگیری از دیدگاه های “کالینز و پوراس” و رویکرد “کمی سازی چشم انداز” کاپلان و نورتون و با الگوبرداری از فولاد خوزستان به عنوان شرکت مادر و مشارکت رهبران مصوب گردید. همچنین انتشار فایل اقدامات استراتژیک، یکی از خروجی های مهم جلسات برگزار شده بود.

منبع: اطلاعات انلاین