لیگ قهرمانان آسیا؛ برتری سپاهان مقابل آلمایق در پایان نیمه نخست
لیگ قهرمانان آسیا؛ برتری سپاهان مقابل آلمایق در پایان نیمه نخست

سپاهان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (دوشنبه) در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت که در پایان نیمه نخست این دیدار با یک گل به برتری رسید. داور: کیم جونگ هیوک (کره‌جنوبی) کمک داوران: پارک کیونیونگ، ژانگ ژونگ پیل (کره‌جنوبی)  کارت زرد: کاسیموف (آلمالیق)  کارت قرمز: […]

- لیگ قهرمانان آسیا؛ برتری سپاهان مقابل آلمایق در پایان نیمه نخست

سپاهان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (دوشنبه) در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت که در پایان نیمه نخست این دیدار با یک گل به برتری رسید.

داور: کیم جونگ هیوک (کره‌جنوبی)

کمک داوران: پارک کیونیونگ، ژانگ ژونگ پیل (کره‌جنوبی) 

کارت زرد: کاسیموف (آلمالیق) 

کارت قرمز: –

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد و احسان پهلوان

ترکیب آلمالیق ازبکستان: بوتیرعلی ارگاشف، اکرم کومیلوف، بوسینوف، رحمانوف، احمدعلیف، کاظیموف، کاظیموف، گیوسوف، تورسونوف، حسنوف و بواکی

نیمه اول

بازی با سوت داور مسابقه آغاز شد.

دقیقه ۸ (گل اول سپاهان): سپاهانی‌ها کار را به واسطه تشویق پر شور هواداران با فشار زیاد روی دروازه مهمان آغاز کردند تا خیلی زود، با ضربه والی فرشاد احمدزاده به گل اول دست یابند.

دقیقه ۱۱ (گل دوم و مردود سپاهان): در دقیقه ۱۱ هم فرشاد احمدزاده موفق شد گل دوم زردپوشان را به ثمر برساند، اما پس از بازبینی مجدد صحنه توسط VAR، داور مسابقه هند محمد قربانی را اعلام کرد تا این گل مردود شود. به این ترتیب بازی یک بر صفر پیگیری شد.

دقیقه ۲۰: فرشاد احمدزاده که بی شک ستاره سپاهان در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی بود، سانتر خطرناکی را از سمت راست به روی دروازه آلمالیق انجام داد که توسط دروازه‌بان این تیم دفع شد.

دقیقه ۳۱: نفوذ انفرادی محمدجواد حسین‌نژاد او را در موقعیت شوت قرار داد که ضربه این بازیکن جوان با اختلاف از کنار دروازه ارگاشف بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: نفوذهای سپاهان از سمت راست و مرکز به سمت دروازه آلمالیق همچنان ادامه داشت اما مدافعان تیم ازبکستانی سانترهای رامین رضاییان را دفع کردند.

دقیقه ۴۳: پاس رو به عقب میلاد زکی‌پور با سر، در محوطه جریمه آلمالیق به احسان پهلوان رسید که برخورد او با بازیکن این تیم، از نظر داور پنالتی نبود.

 

باشگاه خبرنگاران