تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امشب در دومین بازی که ورزشگاه آزادی میزبان آن است به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت. * هواداران سپاهان به نسبت به نساجی استقبال گرم‌تری از این بازی به عمل آوردند به شکلی که حدود ۵ هزار نفر برای تماشای این مسابقه ورزشگاه آزادی آمدند که در میان آنها […]

- تاج پرسپولیسی شد!/ شعار قهرمانی علیه حکم جنجالی

تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امشب در دومین بازی که ورزشگاه آزادی میزبان آن است به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت.

* هواداران سپاهان به نسبت به نساجی استقبال گرم‌تری از این بازی به عمل آوردند به شکلی که حدود ۵ هزار نفر برای تماشای این مسابقه ورزشگاه آزادی آمدند که در میان آنها نزدیک به ۳۰۰ هوادار خانم حضور داشتند.

* تعدادی از هواداران نساجی نیز برای تماشای این بازی در ورزشگاه نشسته بودند.

* هواداران اصفهانی از ابتدای مسابقه شعارهایی را علیه پرسپولیس سر داده و در بخشی از شعارهای خود مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال را به جانبداری از سرخ‌پوشان پایتخت متهم کردند.

* پیش از شروع مسابقه ترانه‌های مربوط به سپاهان در ورزشگاه پخش شد.

* امیر قلعه‌نویی و دستیارانش که پس از تماشای بازی نساجی و نوبهار از ورزشگاه خارج شده بودند برای تماشای دیدار سپاهان و آلمالیق بازگشتند.

* فرشاد احمدزاده در ابتدای مسابقه با سر بانداژ شده در بازی شرکت کرده بود در دقیقه ۸ گل اول سپاهان را به ثمر رساند و در دقیقه ۱۱ موفق به دفع دبل شد اما داور کره‌ای پس از بررسی صحنه گل دوم این بازیکن از طریق VAR آن را مردود اعلام کرد.  

* فرشاد احمدزاده پس از به ثمر رساندن گل اول سپاهان به سمت نیمکت تیمش رفت و خود را در بغل  نیلسون جونیور، هم تیمی برزیلی‌اش قرار داد.

* هواداران سپاهان در نیمه اول بارها شعار قهرمانی این تیم را خواندند و به حکم اخیر AFC در پرونده بازی این تیم با الاتحاد اعتراض کردند.

* نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر به اتمام رسید.

در ادامه همین مطلب بخوانید: ترکیب سپاهان مقابل آلمالیق اعلام شد/ تغییرات مورایس مقابل حریف ازبکی

منبع: خبـر ورزشی