به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی در پایان بازی مقابل نوبهار و شکست ۳ بر یک در این مسابقه اظهار داشت: آخرین امید ما هم ناامید شد، اما فوتبال همین است و زندگی ادامه دارد. سعی می‌کنیم بازیکنان را ریکاوری کنیم که به لیگ برگردند. اختلاف زیادی بین دو […]

- اولویتمان تغییر کادر فنی نیست

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی در پایان بازی مقابل نوبهار و شکست ۳ بر یک در این مسابقه اظهار داشت: آخرین امید ما هم ناامید شد، اما فوتبال همین است و زندگی ادامه دارد. سعی می‌کنیم بازیکنان را ریکاوری کنیم که به لیگ برگردند. اختلاف زیادی بین دو تیم نبود و بچه‌های ما خوب ظاهر شدند.

وی ادامه داد: اگر گل اول را ما می‌زدیم، بازی فرق می‌کرد. تا قبل از اخراج صابر حردانی در بازی رفت عملکرد خوبی مقابل این تیم داشتیم. تجربه اول بود و نساجی در حال پوست‌اندازی است. شاید در نیم‌فصل تغییراتی داشته باشیم.

مالک باشگاه نساجی درمورد شعار هواداران علیه کادر فنی، خاطرنشان کرد: متاسفانه صبر همشهری‌های من کم است و باید صبورتر باشند. اگر قرار به تعویض کادر فنی باشد به سرعت که نمی‌شود این کار را کرد. خواهش می‌کنم که صبور باشند و این تیم را حمایت کنند. پتانسیل خوبی داریم. نسبت به سال گذشته پوست‌اندازی سنگینی داشتیم.

حدادیان درخصوص حمایت سپاهانی‌ها از تیم نساجی، گفت: به هر حال هر دو تیم برای یک کشور هستند. آن‌ها کار پسندیده‌ای انجام دادند.

وی با بیان اینکه اولویت ما، تغییر کادر فنی نیست، افزود: مشکلات باید ریشه‌یابی شود. تغییر کادر اولویت آخر ما است. از همه معذرت می‌خواهم و انشالله بیشتر وقت می‌گذارم و تغییراتی ایجاد می‌کنیم که همه از دیدن بازی نساجی لذت ببرند. به دنبال کسب رتبه تک‌رقمی در لیگ هستیم. فضای مجازی و رسانه‌ها و … حق تحلیل دارند، اما نباید به تیم ضربه بزنند. فکر می‌کنم تا نیم فصل نتایج ما بهتر خواهد شد.

مالک باشگاه نساجی درمورد عدم حمایت از این تیم در استان، گفت: حمایت‌ها خوب نیست و من این را واضح می‌گویم. من منتقد هستم و اگر تنها نبودم شاید تیم را قوی‌تر می‌بستیم. من مالکیت مادی را دارم و سودی نمی‌برم و به عشق مردم مازندران فقط هزینه می‌کنیم. هیچ ارگانی به ما کمک نمی‌کند. از استاندار می‌خواهم که تکلیف ما را روشن کند. من فقط درخواست دارم که این تیم در خانه خودش تمرین کرده و مسابقه دهد. سه استاندار به من گفتند برای تمرین نساجی در مازندران، زمین فراهم می‌کنیم که هنوز خبری نشده است.

حدادیان با بیان اینکه ۶ هکتار زمین به ما داده‌اند که مدعی دارد، اظهار داشت: ما این همه خدمات می‌دهیم، اما هیچ امکاناتی به ما نمی‌دهند. دیگر سکوت نمی‌کنیم و باید حق‌مان را بگیریم. این هواداران برای تیم نساجی احترام قائل هستند. این تیم برای قائمشهر است و باید حمایت شود. نمی‌شود بگویند که حدادیان با بیزینس خود تیم را بچرخاند. مردم انتظاراتی دارند و الان می‌گویند کار حدادیان شده است که تیم را در رده دوازدهم نگه دارد. اگر کسی بهتر از من می‌تواند نساجی را اداره کند، تیم را به او می‌دهم. فشار من را منصرف نمی‌کند، اما اگر کسی بهتر از من هست حاضرم تیم را به او تقدیم کنم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا