به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در هفته چهارم گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا می‌خواهم بابت میزبانی تیم استقلال تاجیکستان و مردم این کشور تشکر و قدردانی کنم. وی ادامه داد: هیچ وقت در تاجیکستان احساس غریبی نمی کنیم و […]

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در هفته چهارم گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا می‌خواهم بابت میزبانی تیم استقلال تاجیکستان و مردم این کشور تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: هیچ وقت در تاجیکستان احساس غریبی نمی کنیم و احساسم این است در کشور خودمان هستیم. از آنها بابت میزبانی تشکر می کنم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: همانطور که می دانید با توجه به شرایط جدول تمام بازی ها حساسیت خاص خودش را دارد. هر بازی جلوتر می رویم حساسیت بازی بیشتر می شود. استقلال تاجیکستان هم آخرین امیدش را در بازی فردا پیدا می کند و قطعا با توجه به میزبانی بازی هجومی تری را ارائه خواهد داد.

او درباره شرایط پرسپولیس ادامه داد: تیم ما برای بردن بازی می کند و فکر می کنم تقابل این رویکردها و انگیزه های دو تیم باعث بهبود می شود. قطعا تماشاگران در بازی فردا به میزبان کمک خواهند کرد. بازی راحتی قطعا نداریم‌ دیدار سختی است. از طرف دیگر با توجه به انگیزه ای که از بازیکنان می بینم متوجه تمرکز آنها روی بازی فردا هستم.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره شیوع ویروس سرماخوردگی در تیم که منجر به زدن ماسک اعضای تیم شد، گفت: تا حالا چنین شرایطی را در دوران مربیگری تجربه نکرده ام چون نصف تیم سرما خورده اند.

یحیی گل محمدی در مورد اتفاقات پیش آمده و ترکیب تیمش برای دیدار روز سه شنبه برابر استقلال تاجیکستان گفت: ترکیب فردا به گونه ای است که باید منتظر باشیم ببینیم کدام نفرات به بازی می رسند.

او درباره غیبت علیرضا بیرانوند در تمرین پرسپولیس ادامه داد: حتی اگر ۱۱ نفر داشته باشیم پرسپولیس هستیم و تیم مهمی هستیم که برای گرفتن نتیجه به میدان می آییم.

گل محمدی درباره بازی در چمن مصنوعی ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه تصریح کرد: مشکل خاصی نخواهیم داشت چون چمن مصنوعی با کیفیتی دارد. بازی کردن در این زمین چندان فرقی با چمن طبیعی ندارد. ممکن است محدودیت هایی وجود داشته باشد اما نگران آن نیستیم.

منبع: مـهر