جمعیت پرشور هواداران باشگاه تراکتور طی روزهای گذشته با فراخوان اعزام چندین دستگاه اتوبوس به تهران برای حضور در ورزشگاه آزادی طرفداران این تیم را تشویق می‌کنند تا برای حضور در ورزشگاه آزادی و تنها نگذاشتن تراکتور مقابل استقلال در سفر به پایتخت آنها را همراهی کنند. شنیده‌ها از باشگاه تراکتور نیز حاکی از آن […]

- تدارک تبریزی‌ها برای انفجار استادیوم آزادی مقابل استقلال

جمعیت پرشور هواداران باشگاه تراکتور طی روزهای گذشته با فراخوان اعزام چندین دستگاه اتوبوس به تهران برای حضور در ورزشگاه آزادی طرفداران این تیم را تشویق می‌کنند تا برای حضور در ورزشگاه آزادی و تنها نگذاشتن تراکتور مقابل استقلال در سفر به پایتخت آنها را همراهی کنند.

شنیده‌ها از باشگاه تراکتور نیز حاکی از آن است که مسئولان این باشگاه نیز تسهیلاتی را برای این موضوع در نظر گرفته‌اند تا طرفداران تیم تبریزی در شرایط بهتری روز شنبه هفته آینده به تهران آمده و پس از برگزاری مسابقه با وسایل نقلیه‌ای که در اختیارشان قرار خواهد گرفت به تبریز برگردند.

ناگفته نماند؛ پس از شکست هفت بر یک دور رفت فصل گذشته تبریزی‌ها مقابل استقلال به شدت طرفداران تراکتور را آزرده خاطر کرده و حالا حال و هوای هواداری این تیم در فضای مجازی مشخص می کند آنها برای تلافی این نتیجه توسط بازیکنان تیم محبوبشان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

منبع: خبـر ورزشی