زیرنویس، گروه بین الملل: تشدید حملات هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه با هدف تحت پوشش قرار دادن حمله زمینی به این منطقه در دستور کار ارتش اشغالگر قرار گرفته است. تشدید حملات هوایی و توپخانه ای علیه غزه برای پوشش دادن نفوذ زمینی اشغالگران جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی […]

زیرنویس، گروه بین الملل: تشدید حملات هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه با هدف تحت پوشش قرار دادن حمله زمینی به این منطقه در دستور کار ارتش اشغالگر قرار گرفته است.

تشدید حملات هوایی و توپخانه ای علیه غزه برای پوشش دادن نفوذ زمینی اشغالگران

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مانند روزهای گذشته مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند. ارتش اشغالگر همچنین منازل مسکونی در مرکز رفح را هدف قرار داد.

شبکه المیادین گزارش داد که در جریان بمباران ۲ خانه در شرق رفح دست کم ۱۶ فلسطینی به شهادت رسیده و یا زخمی شده و تعدادی نیز زیر آوار مانده اند.

قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی نیز به حملات خود علیه اردوگاه الشاطی و منطقه مینای غربی در شهر غزه ادامه داده و به سمت این مناطق خمپاره شلیک می کنند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده به دلیل کمبود امکانات، تیم‌های نجات در نوار غزه بسیار محدود عمل کرده و کسانی را نجات می‌دهند که امید به زنده ماندن آنها وجود دارد. پیکرهای بسیاری از شهدای فلسطینی همچنان زیر آوار ساختمان‌های بمباران شده مانده اند.

تشدید حملات همه جانبه علیه غزه

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز به صورت گسترده شرق خانیونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد. این در حالیست که جنگنده‌های ارتش اشغالگر مسجد حطین واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که بیمارستان القدس به دلیل بمباران شدید اطراف این بیمارستان و بسته شدن راه‌های منتهی به آن به صورت کامل تعطیل شده است.

همچنین در جریان بمباران اطراف بیمارستان‌های کمال عدوان و القدس در غزه تعدادی از فلسطینی‌ها به شهادت رسیدند.

تنها طی بمباران یک منزل مسکونی در منطقه معن واقع در خانیونس ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند.

درگیری سنگین میان نیروهای مقاومت و اشغالگران در محور جنوبی غزه

از سوی دیگر محور شمال غربی النصیرات و الزوایده شاهد درگیری‌های سنگین میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست که قصد نفوذ در این منطقه را داشتند بود.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نیروهای مقاومت طی شب گذشته با عناصر اشغالگر که قصد نفوذ در محور جنوبی شهر غزه را داشتند درگیر شدند.

تشدید حملات همه جانبه علیه غزه

ارتش رژیم صهیونیستی نیز با بمباران گسترده جنوب و غرب شهر غزه تلاش کرد این عناصر نظامی را برای نفوذ در منطقه مذکور تحت پوشش قرار دهد.

این در حالیست که نیروهای مقاومت همچنان برای ممانعت از نفوذ اشغالگران با وجود تشدید حملات هوایی و توپخانه ای علیه نوار غزه ایستادگی می‌کنند. نیروهای مقاومت همچنین در محور تل الهوا واقع در جنوب نوار غزه مانع نفوذ و پیشروی نظامیان اشغالگر شدند.

یورش اشغالگران به کرانه باختری و تخریب اردوگاه طولکرم

در جریان یورش نظامیان صهیونیست به منطقه سعیر واقع در شمال الخلیل در کرانه باختری یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسید.

رسانه‌های فلسطینی نیز از بازداشت گسترده فلسطینی‌ها در منطقه سموعه واقع در جنوب الخلیل توسط اشغالگران اسرائیلی خبر دادند. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین یک منطقه در داخل اردوگاه طولکرم را با شلیک موشک هدف قرار دادند.

تشدید حملات همه جانبه علیه غزه

سرایا القدس اعلام کرد که نیروهای فلسطینی وابسته به گردان طولکرم به صورت گسترده با نظامیان اشغالگر که به این منطقه یورش برده بودند درگیر شده و تعدادی از آنها را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به اردوگاه طولکرم خیابان‌ها و زیرساخت‌های این اردوگاه را تخریب کردند.

اسرائیل هیچ اهمیتی به زندگی انسان‌ها نمی‌دهد

از سوی دیگر مسئول تیم پزشکی نروژ مستقر در نوار غزه در گفتگو با شبکه الجزیره تاکید کرد: سران سیاسی و نظامی اسرائیل هیچ اهمیت به ارزش زندگی انسان‌ها نمی‌دهند.

وی در ادامه افزود: ارتش اسرائیل ذره‌ای احترام برای انسان‌ها و زندگی آنها قائل نیست.

این در حالیست که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه ای بی سی گفت: بدون آزادسازی اسرا هیچ آتش بسی محقق نخواهد شد.

در حال تکمیل

منبع: مـهر