به گزارش زیرنویس، گزیده ای از ترفندهای خانه داری را ببینید. می توانید روی قسم برس جاروی دستی تان را با لایه ای از کاغذ چسبی پلاستیکی بچسبانید و به راحتی زمین را جارو بکشید. می بینید که گرد و خاک و آشغال ها به این برچسب پلاستیکی چسبیده و شما با جداسازی آن از […]

به گزارش زیرنویس، گزیده ای از ترفندهای خانه داری را ببینید. می توانید روی قسم برس جاروی دستی تان را با لایه ای از کاغذ چسبی پلاستیکی بچسبانید و به راحتی زمین را جارو بکشید. می بینید که گرد و خاک و آشغال ها به این برچسب پلاستیکی چسبیده و شما با جداسازی آن از سطح برس جارو می توانید هم آشغال ها را به راحتی تخلیه کنید و هم سر برس جارویتان را تمیز نگه دارید.

یا مثلا می توانید برای خارج سازی گوشت انگور از پوسته آن با یک خلال دندان روی بخشی از انگور را ۲ برش بزنید و بعد آن را کنده و ببینید که به راحتی انگور از پوستش با این روش جدا می شود و قابل استفاده است.

اگر بخش پلاستیکی در قابلمه تان افتاده نگران نباشید! شما می توانید قسمت دستگیره پلاستیکی بطری روغن تان را که تمام شده جدا کنید و آن را روی پیچ در قابلمه تان سفت کنید تا دیگر مشکل داغ بودن قابلمه و نتوانستن استفاده از آن را نداشته باشید.

با قرار دادن ۲ در پلاستیکی بطری روی هم و چسباندن آنها می توانید جاقاشقی و همچنین نگهدارنده موبایل و نیز نگهدارنده دیواری حوله و … را بسازید. امتحان کنید.

حتی نگران آشغال های مربوط به بخش سینک ظرفشویی مثل تفاله چای و … هم نباشید. با بریدن بخشی از بطری پلاستیکی بزرگ و سپس قرار دادن آن در کابینت زیر سینک ظرفشویی و گذاشتن یک نایلون در آن می توانید آشغال ها را در آن بریزید.

منبع خبر: رکنـا