مواضع فاشیستی و آپارتایدی صهیونیست‌ها
مواضع فاشیستی و آپارتایدی صهیونیست‌ها

پس از اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی علیه غزه، رای الیوم در مطلبی آورده است: در سایه جنگ وحشیانه ارتش اشغالگر صهیونیستی علیه غزه، شماری از وزیران و سیاستمداران اسرائیلی و تحلیلگران آن ماهیت فاشیستی و آپارتایدی خود را آشکارتر کرده و پیشنهاداتی برای حل مشکل فلسطینی ارائه دادند که از بیرون راندن فلسطینیان از سرزمین […]

- مواضع فاشیستی و آپارتایدی صهیونیست‌ها

پس از اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی علیه غزه، رای الیوم در مطلبی آورده است: در سایه جنگ وحشیانه ارتش اشغالگر صهیونیستی علیه غزه، شماری از وزیران و سیاستمداران اسرائیلی و تحلیلگران آن ماهیت فاشیستی و آپارتایدی خود را آشکارتر کرده و پیشنهاداتی برای حل مشکل فلسطینی ارائه دادند که از بیرون راندن فلسطینیان از سرزمین آباء و اجدادی شروع و تا انداختن بمب اتم بر روی غزه برای محو آن ادامه پیدا کرده است.

در کابینه کنونی نتانیاهو افرادی هستند که تفکرات فاشیستی نسبت به اعراب و به ویژه فلسطینیان دارند. از نگاه آن‌ها کشتار فلسطینیان جایز است و باید آن‌ها را در خردسالی کُشت.

درخواست رها شدن از دست فلسطینیان فقط به جریان‌های افراطی فاشیستی در کابینه نتانیاهو محدود نمی‌شود و «رام بن باراک» جانشین سابق رئیس موساد و رئیس سابق کمیسیون خارجی و امنیت و عضو کنونی کنیست رژیم صهیونیستی راهکار فاشیتسی جدید ارایه دارد.

وی در گفتگو با کانال ۱۲ تلویزیون عبری گفت: فلسطینیان آواره هستند و باید به نود کشور آن‌ها را کوچاند و این راهکار انسانی و مقبولی است!

این اظهارنظر فاشیستی درباره کوچاندن جمعی و اجباری فلسطینیان، با واکنش منفی رژیم اشغالگر روبرو نشد و کابینه رژیم صهیونیستی نیز با این پیشنهاد جهنمی و فاشیستی مخالفت نکرد.


بیشتربخوانید


همچنین «گالیت دیستیل اطربیان» وزیر اطلاع رسانی رژیم صهیونیستی که اخیرا به خاطر شکست در عملکردش برکنار شد پیش از این در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: باید غزه محو شود. وی با شیاطین خطاب کردن فلسطینیان مدعی شد که آن‌ها باید به سمت مرز‌های جنوبی و سپس مصر بروند یا بمیرند. مرگی عذاب آور.

«گیلا گملیئیل» وزیر اطلاعات کابینه ششم نتانیاهو نیز خواهان کوچاندن اجباری ساکنان غزه به شبه جزیره سینا در مصر شد.

در ادامه هم «عمیحای الیاهو» وزیر میراث فرهنگی کابینه اشغالگران خواستار انداختن بمب اتم بر روی غزه شد. وی از حزب قدرت یهودی به ریاست «ایتمار بن گویر» فاشیست و فرزند حاخام مهم در شهر صفد است که به داشتن افکار آپارتایدی معروف است.

کمپین فلسطینی تحریم و خارج کردن سرمایه‌ها از فلسطین اشغالی با اشاره به اظهارنظر این وزیر صهیونیست اعلام کرد: این اعتراف آشکار از سوی وزیر اسرائیلی درباره دو موضوع است؛ نخست اینکه اسرائیل سلاح اتمی دارد و دوم اینکه اسرائیل از این سلاح برای کشتار میلیون‌ها فلسطینی استفاده می‌کند. این هم گواه آشکار برای تمایل سران رژیم صهیونیستی برای ارتکاب جنایات شنیع علیه ملت ماست.

منبع: ایرنا

+