بهترین آکادمی فوتبال چه خصوصیاتی دارد؟ برای انتخاب بهترین مدرسه فوتبال باید با خصوصیات و استانداردهای آموزش فوتبال آشنا شویم. ۱۶ ویژگی بهترین آکادمی فوتبال ۱ – دسترسی محلی باشگاه فوتبال ۲ –مربیان با تجربه در آکادمی فوتبال ۳– داشتن مربی های تخصصی هر بخش فوتبال ۴ –سالن بدنسازی فوتبال ۵ – داشتن تیم فوتبال […]

بهترین آکادمی فوتبال چه خصوصیاتی دارد؟

برای انتخاب بهترین مدرسه فوتبال باید با خصوصیات و استانداردهای آموزش فوتبال آشنا شویم.

۱۶ ویژگی بهترین آکادمی فوتبال

۱ – دسترسی محلی باشگاه فوتبال

۲ –مربیان با تجربه در آکادمی فوتبال

۳– داشتن مربی های تخصصی هر بخش فوتبال

۴ –سالن بدنسازی فوتبال

۵ – داشتن تیم فوتبال

۶ – داشتن لباس فرم مخصوص باشگاه فوتبال

۷- شرکت در مسابقات لیگ های مختلف

۸ – آموزش فوتبال برای تمامی سنین در سطوح مختلف

۹ – مدیریت با تجربه

۱۰ – زمین فوتبال چمن استاندارد

۱۱ – سالن فوتبال سرپوشیده

۱۲ – استعدادیابی بین بازیکنان فوتبال

۱۳ – تست و تمرین رایگان قبل از شروع ثبت نام در باشگاه

۱۴ – انتخاب مربی

۱۵ –انتخاب زمان تمرین

۱۶ –آموزش های غیر ورزشی و هدفگذاری و…

این موارد خلاصه ای از خصوصیات بهترین آکادمی فوتبال بود . به این معنی که هر باشگاه فوتبالی که دارای خصوصیات بالا باشد می توان آن را جزو بهترین مدارس فوتبال نام برد

معیار های مهم برای انتخاب بهترین مدرسه فوتبال

معیار های مهم برای انتخاب بهترین مدرسه فوتبال :

۱ – دسترسی محلی

دسترسی نامناسب باعث می شود که فوتبال آموزان از رفت و آمدهای طولانی خسته و دلسرد شوند . بنابراین محل استقرار تمرین مدرسه فوتبال بسیار مهم می باشد .

۲ – مربیان با تجربه در بهترین باشگاه فوتبال

یک مربی خوب و با تجربه می تواند یک فوتبالیست خوب و حرفه ای تربیت کند و آموزش های لازم را به فوتبال آموزان بدهد .

۳ – داشتن مربی اختصاصی

در اکثر باشگاه های فوتبال یک مربی تمامی تمرینات فوتبالی ، دروازه بانی و بدنسازی را ارائه می دهد . اما در بهترین مدرسه فوتبال آموزش توسط مربیان اختصاصی فوتبال ، دروازه بانی و بدنسازی فوتبال انجام می شود .

۴ – سالن بدنسازی فوتبال

فوتبال یک رشته ورزشی می باشد که لوازم و دستگاه های خاصی برای بدنسازی نیاز دارد . بنابراین یک آکادمی فوتبال خوب باید حتما و قطعا دارای یک مربی بدنسازی و یک سالن بدنسازی فوتبال باشد .

5 –تیم فوتبال

۵ –تیم فوتبال

داشتن تیم دیگر ویژگی بهترین باشگاه فوتبال می باشد . به این معنی که مشخص می شود باشگاه فوتبال دارای نظم و سازماندهی می باشد و قطعا با داشتن تیم می تواند در مسابقات نیز شرکت کند .

۶ – لباس اختصاصی باشگاه فوتبال

لباس اختصاصی باشگاه فوتبال نماد و شخصیت آن می باشد ، همانطور که می دانید تمامی تیم های فوتبال دارای لباس و نماد منحصر بفرد خود هستند بهترین مدرسه فوتبال نیز از این موضوع مستثنی نخواهد بود .

۷- شرکت در مسابقات لیگ های مختلف

دیگر خصوصیات بهترین آکادمی فوتبال شرکت در مسابقات در لیگ های مختلف می باشد که فوتبال آموزان را با انواع مسابقات به چالش میکشد و برای آینده ای نه چندان دور آماده می سازد . شرکت در مسابقات باعث می شود که فوتبال آموزان تجربه های مختلفی را با انواع زمین فوتبال انواع تکنیک ها و انواع استراتژی ها آشنا شوند .

۸ – آموزش فوتبال برای تمامی سنین در سطوح مختلف

دیگر خصوصیات بهترین مدرسه فوتبال داشتن مربی های مخصوص برای سنین مختلف از نونهالان تا جوانان می باشد . به این معنی که یک فوتبال آموز با آموزش هایی که از نونهالی می بیند بتواند در سال های آینده در همان مدرسه فوتبال آموزش های تخصصی و حرفه ای را ببیند و نیاز به رفتن به آکادمی دیگر نباشد .

۹ – مدیریت با تجربه

وجود یک مدیر با تجربه و با سواد باعث می شود که تمام موارد در بخش بالا را در کنار همدیگر قرار دهد تا بتواند بهترین امکانات و آینده ای درخشان را برای فوتبال آموزان تضمین کند . مدیریت خوب باعث می شود بهترین امکانات ، مربیان ، زمین ورزشی برای فوتبالیست ها محیا باشد .

۱۰ – زمین فوتبال استاندارد

بهترین مدرسه فوتبال باید دارای یک زمین فوتبال استاندارد باشد تا فوتبالیست ها به راحتی تمرینات و مسابقات خود را انجام دهند . تسلط در تمرینات و شوق یادگیری بیشتر ، کیفیت تمرینات و مسابقات از مهمترین تاثیرات یک زمین فوتبال خوب می باشد .

۱۱- سالن فوتبال

فوتبال با توپ مخصوص داخل سالن باعث افزایش مهارت در تکنیک بازیکنان خواهد شد و اکثر تمرینات و تکنیک های حرفه ای داخل سالن فوتبال انجام میشود . وجود سالن فوتبال مناسب روزهای سرد و روزهایی بسیار گرم سال میباشد .

۱۲ – استعدادیابی فوتبال در بهترین مدرسه فوتبال

یکی از خصوصیات مهم آکادمی فوتبال استعدادیابی فوتبال آموزان می باشد . این موضوع توسط مدیر باشگاه و مربیان با تجربه انجام شود . یک مربی حرفه ای در مدرسه فوتبال بعد از تست فوتبال به راحتی می تواند تشخیص دهد که شخص استعداد فراگیری فوتبال را دارد یا خیر

۱۳ – تست و تمرین رایگان قبل از شروع ثبت نام

تست و تمرین رایگان در آکادمی فوتبال به این دلیل انجام می شود که فوتبال آموز در ابتدا با مربیان ، شیوه تمرینات ، کیفیت آموزش و خدمات آشنا شده و تستی که انجام می شود مشخص می کند فوتبالیست آیا مستعد فراگیری فوتبال هست یا خیر

۱۴ – انتخاب مربی به دلخواه فوتبال آموز

در بهترین باشگاه فوتبال قبل از شروع و ثبت نام به صورت رایگان حداقل ۲ جلسه تمرین رایگان برای انها فراهم شده و به راحتی می توانند با شیوه آموزش مربیان آشنا شوند و بهتر بتوانند مربی مورد نظر خود را انتخاب نمایند .

۱۵ –انتخاب زمان تمرین

بهترین آکادمی فوتبال باید این مورد را در اولویت خود قرار دهد تا فوتبالیست ها بتوانند زمان مشخصی را برای آموزش فوتبال مشخص نمایند . در بهترین مدارس فوتبال چند تایم مشخص مقرر گریدده تا بین آن زمان ها انتخاب مناسب خود را انجام دهند .

۱۶ – روانشناسی فوتبال و آموزش های غیر ورزشی

در بهترین مدرسه فوتبال آموزش های غیر ورزشی ، روانشناسی ، هدف گذاری و آینده نگری نیز تدریس می شود. در یک مدرسه فوتبال خوب علاوه بر آموزش فوتبال ، روح ، ذهن و آینده نگری فوتبالیست ها را نیز پرورش داده می شود .

فوتبال

معرفی بهترین مدرسه فوتبال:

باشگاه و آکادمی فوتبال استعدادهای درخشان یکی از بهترین مدارس فوتبال می باشد که تمامی استاندارد های آموزش فوتبال در آن رعایت می شود.

این مدرسه فوتبال از سال ۹۷ با مدیریت دکتر علیرضا رضایی فعالیت خود را آغاز نموده و با بهره گیری از بهترین مربیان با تجربه از جمله دکتر جهانی مدرس فیفا ، دکتر نیما نکیسا دروازه بانی سابق تیم ملی ، محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی ، کاظم برجلو بازیکن سابق تیم سایپا ، مهدی حب درویش ، مجتبی جباری پور و…. همچنین فراهم نمودن سالن مجزا فوتبال ، بدنسازی فوتبال و زمین چمن استاندارد سعی در اجرای هر چه بهتر آموزش و رضایت فوتبال آموزان دارد . ایشان سعی در ایجاد روشنفکری ، آینده نگری و زندگی هدفمند فوتبال آموزان داشته و علاوه بر آموزش فوتبال ، آموزش های تخصصی دیگر را نیز در کنار فوتبال ارائه می دهد تا زندگی درخشان و آینده ای بهتر را برای آنها فراهم نماید . این آکادمی فوتبال در سال گذشته مقام نایب قهرمانی کشور را از آن خود کرده است .

شماره تماس : ۰۲۶۳۲۷۳۶۷۷۵

شماره واتساپ : ۰۹۹۰۵۹۵۰۲۷۳

منبع: خبـر ورزشی