آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال پس از دیدار تیمش مقابل شمس آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر، به انتقاد از مدیران استقلال پرداخت و گفت: «ما قراردادی داشتیم که قرار شد رقم آن را کم کنیم و در حال مذاکره بودیم. با این حال برای ما چند بازیکن که هنوز قراردادمان را کم […]

- ادامه بحران در استقلال/ ۵ بازیکن حاضر به کاهش قرارداد نیستند

آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال پس از دیدار تیمش مقابل شمس آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر، به انتقاد از مدیران استقلال پرداخت و گفت: «ما قراردادی داشتیم که قرار شد رقم آن را کم کنیم و در حال مذاکره بودیم. با این حال برای ما چند بازیکن که هنوز قراردادمان را کم نکرده بودیم، پولی نزدند و مبلغی به حساب بقیه بازیکنان واریز کردند! این یک کار بسیار زشت و غیرحرفه‌ای است. انگار عادتی وجود دارد که باید قراردادم را کم کنم و بعد پولم را بدهند! مگر می‌شود برای همه پول بزنند و پولی به ما چهار، پنج نفر ندهند؟ من راضی بودم که قراردادم را کاهش بدهم، اما با این شرایط که بخواهند مرا تحت فشار قرار بدهند، دیگر (برای کاهش رقم قرارداد) راضی نیستم».

این اظهارنظر با واکنش علی خطیر مدیرعامل استقلال همراه شد و او که میهمان برنامه ورزش و مردم بود، درباره اظهارات رضاوند گفت: «ما اولویت‌مان را گذاشتیم برای بازیکنانی که با باشگاه همکاری بیشتر کردند تا ۲ روز زودتر پول بگیرند و این کار فکر نمی‌کنم ناعادلانه باشد. این دوستانی هم که پول نگرفتند، به آنها پرداختی خواهیم داشت».

اگر چه باشگاه پول این چند بازیکن را پرداخت کرد، اما به دلیل اینکه مقابل هواداران قرار گرفته بودند دیگر حاضر نیستند حتی با وجود دریافت پول‌شان رقم قراردادهای خود را کاهش دهند. علاوه بر رضاوند، نفراتی مثل مهدی مهدی‌پور، محمدحسین مرادمند، ارسلان مطهری و ابوالفضل جلالی در این فهرست قرار دارند.

برخی از این بازیکنان اعتقاد دارند هیچ مشکلی برای کاهش رقم قرارداد نداشتند، اما دیر پرداخت شدن پول‌شان و همچنین اظهارات مدیرعامل استقلال باعث شد هواداران تصور کنند آنها تمایلی برای کاهش قرارداد ندارند. عدم کاهش قرارداد این پنج بازیکن به معنای ثبت نشدن قرارداد یوسو مربی اسپانیایی و مهدی هاشمی‌نسب دیگر دستیار جواد نکونام خواهد بود.

به این ترتیب، یوسو و هاشمی‌نسب مثل دیدارهای قبلی نمی‌توانند تا زمان ثبت قراردادشان روی نیمکت استقلال بنشینند. باید دید باشگاه استقلال بالاخره می‌تواند این پنج بازیکن را تا قبل از دیدار با تراکتور تبریز راضی کند یا نه.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال شنبه هفته آینده در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور خواهد رفت.

منبع: خبـر ورزشی