حقایق میدان نبرد با دشمن صهیونیستی
حقایق میدان نبرد با دشمن صهیونیستی

توان مقاومت گسترده‌تر از حد تصور دشمن است و صرفا در حد بازدارندگی نیست. به عبارت بهتر، اگر شرایط نبرد به‌گونه‌ای پیش برود که منتج به حضور جبهه مقاومت در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی شود، قطعا تل‌آویو و حامی اصلی آن، یعنی واشنگتن به بازندگانی مطلق و تمام‌عیار تبدیل خواهند شد.  بازخوانی حماسه‌آفرینی‌های حزب‌ا… […]

- حقایق میدان نبرد با دشمن صهیونیستی

توان مقاومت گسترده‌تر از حد تصور دشمن است و صرفا در حد بازدارندگی نیست. به عبارت بهتر، اگر شرایط نبرد به‌گونه‌ای پیش برود که منتج به حضور جبهه مقاومت در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی شود، قطعا تل‌آویو و حامی اصلی آن، یعنی واشنگتن به بازندگانی مطلق و تمام‌عیار تبدیل خواهند شد. 

بازخوانی حماسه‌آفرینی‌های حزب‌ا… لبنان در جنگ ۳۳روزه، به‌وضوح نشان می‌دهد قدرت میدانی، اطلاعاتی و رصدگری مقاومت منحصر به فرد و برهم زننده تعادل و محاسبات دشمن است. به عبارت بهتر، جبهه مقاومت قدرت تغییر معادلات راهبردی میدان نبرد وحتی محیط (فرامتن) میدان را در لحظه خواهد داشت. این همان ترس بزرگ دشمنان از ورود دیگر اضلاع مقاومت به میدان جنگ با رژیم صهیونیستی است. 

خطوط قرمز جبهه مقاومت در سخنرانی دبیر‌کل حزب‌الله لبنان به‌صورتی آشکار مطرح شده است، یکی پایان جنگ و دیگری پیروزی حماس در غزه. این خطوط قرمز، ثابت و پابرجا هستند و امکان تغییر آن‌ها وجود ندارد. در چنین وضعیتی، هر حرکتی از سوی دشمن صهیونیستی که بخواهد این خطوط قرمز را زیر پا بگذارد، بدترین و سخت‌ترین هزینه‌های ممکن را برای تل‌آویو به‌دنبال خواهد داشت. 

جبهه مقاومت هرگز مشت خود را برای دشمن صهیونیستی باز نمی‌کند و تاکتیک‌های میدانی و محیطی خود را به‌صراحت اعلام نخواهد کرد که این یکی از قواعد اصلی نبرد است. بی‌شک رزمندگان مقاومت با استناد به اصل غافلگیری از نقطه‌ای به دشمن ضربه خواهند زد که در محاسبات آن نگنجیده و پیش‌بینی نشده است، چنانچه صهیونیست‌ها عملیات طوفان‌الاقصی را با وجود آن همه پیچیدگی نتوانستند پیش‌بینی کنند. 

جبهه مقاومت یقین دارد که رژیم اشغالگر قدس بازنده این نبرد خواهد بود و فلسطین و نوار غزه، پیروز این معادله قلمداد می‌شوند. در این موضوع کمترین شبهه‌ای وجود ندارد.

گرچه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در تلاش هستند با القائات رسانه‌ای و تبلیغاتی خود روی ابعاد گسترده و جبران‌نشدنی شکست خود پوششی ایجاد کنند، اما واقعیتی به نام شکست مطلق اسرائیل را در این میان نمی‌توان سانسور کرد. قطعا این شکست در روز‌های آتی پررنگ‌تر خواهد شد و سقوط دشمن صهیونیستی را بیش از پیش تسهیل و تسریع خواهد کرد.

منبع: جام جم آنلاین

+