دوئل برزیلی‌ها با پیروزی النصر مقابل الدحیل خاتمه یافت / العین صعود کرد
دوئل برزیلی‌ها با پیروزی النصر مقابل الدحیل خاتمه یافت / العین صعود کرد

در دومین بازی از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الدحیل قطر و النصر عربستان دو هم گروهی پرسپولیس در ورزشگاه خلیفه شهر الریان به مصاف هم رفتند که سعودی‌ها موفق شدند سه بر دو میزبانشان را شکست دهند. النصر که بدون رونالدو به قطر سفر کرده بود، موفق شد با هت تریک اندرسون تالیسکا […]

- دوئل برزیلی‌ها با پیروزی النصر مقابل الدحیل خاتمه یافت / العین صعود کرد

در دومین بازی از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الدحیل قطر و النصر عربستان دو هم گروهی پرسپولیس در ورزشگاه خلیفه شهر الریان به مصاف هم رفتند که سعودی‌ها موفق شدند سه بر دو میزبانشان را شکست دهند.

النصر که بدون رونالدو به قطر سفر کرده بود، موفق شد با هت تریک اندرسون تالیسکا در مقابل دو گل کوتینیو حریفش را شکست دهد تا هر پنج گل این مسابقه را برزیلی‌ها به ثمر رسانده باشند.

النصر با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و شانسش برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها بسیار افزایش یافت. الدحیل هم با یک امتیاز قعرنشین این گروه است. پرسپولیس با هفت و استقلال تاجیکستان با دو امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم جدول هستند.

همچنین در دیگر مسابقه و در دومین بازی هفته چهارم گروه A لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال العین میزبانش یعنی الفیحای عربستان را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش‌رو برداشت و به عنوان صدرنشین جدول راهی مرحله پلی‌آف شد.

برای العین امارات کوجو لابا (۲۹ و ۴۰) و سفیان رحیمی (۶۴) گل زدند. گل‌های الفحیا را هم آنتونی انواکام (۵۳) و محمد القدیه (۵+۹۰) به ثمر رساندند.

در جدول رده‌بندی گروه A لیگ قهرمانان آسیا تیم العین با ۱۲ امتیاز صدرنشین است. تیم‌های پاختاکور ازبکستان و آخال ترکمنستان (۴ امتیاز) و الفیحا (۳ امتیاز) دوم تا چهارم هستند.

باشگاه خبرنگاران