به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۶۶ هزار قرص روانگردان و ۲۱۵ لیتر شربت متادون و دستگیری یک متهم در این خصوص، خبر داد.  سرهنگ محمدقاسم طرهانی اظهار داشت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع انواع قرص و شربت متادون در سطح […]

به گزارش زیرنویس، فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۶۶ هزار قرص روانگردان و ۲۱۵ لیتر شربت متادون و دستگیری یک متهم در این خصوص، خبر داد.

 سرهنگ محمدقاسم طرهانی اظهار داشت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع انواع قرص و شربت متادون در سطح شهرستان فعالیت دارد، مأموران کلانتر‌ی‌های تابعه این فرماندهی دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: تیم عملیات کلانتری ۲۱۱ قلعه نو با انجام اقدامات فنی، پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی به موقعیت اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعداد ۱۶۶ هزار عدد انواع قرص روانگردان و ۲۱۵ لیتر شربت متادون غیر مجاز را کشف کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس در راستای انجام وظایف ذاتی خود و کمک به سلامت جامعه با تمام توان با متخلفان حوزه بهداشت و درمان برخورد قانونی می‌کند و اجازه نخواهد داد عده ای سودجو سلامت و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند.

 

منبع خبر: رکنـا