به گزارش زیرنویس به نقل وزارت نیرو، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ، نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران برپا می‌شود؛ برگزاری پنل‌ها و کارگاه‌های تخصصی از برنامه‌های علمی جانبی این دوره از جشنواره است. بر این اساس، نشست تخصصی “چالش‌ها و راهکار‌های همکاری‌های فناورانه بین شرکت‌های بزرگ […]

به گزارش زیرنویس به نقل وزارت نیرو، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ، نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران برپا می‌شود؛ برگزاری پنل‌ها و کارگاه‌های تخصصی از برنامه‌های علمی جانبی این دوره از جشنواره است.

بر این اساس، نشست تخصصی “چالش‌ها و راهکار‌های همکاری‌های فناورانه بین شرکت‌های بزرگ و استارتاپ‌ها (از منظر شرکت‌های بزرگ) ” روز سه شنبه ۲۳ آبان ساعت ۱۳ در کارگاه تخصصی (سالن ۴۰) و کارگاه تخصصی ” اخذ گواهینامه‌های انطباق بین المللی” در سالن صدف خلیج فارس برگزار می‌شود.

همچنین در دومین روز، شاهد برگزاری پنل تخصصی “روش‌های تامین مالی برای واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان” در کارگاه تخصصی (سالن ۴۰) و سخنرانی با موضوع “طراحی و پیاده سازی و استقرار سامانه مدل سازی On-line پراکنش آلاینده‌های گازی و ذرات معلق در یک نیروگاه منتخب” در سالن صدف خلیج فارس  راس ساعت ۱۰ صبح خواهیم بود.

“روش‌های تامین مالی در حوزه تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق” ساعت ۱۱:۳۰ در سالن صدف خلیج فارس و “تحول دیجیتال در صنعت برق: انتظارات بخش خصوصی از دولت” ساعت ۱۳ در کارگاه تخصصی (سالن ۴۰) از دیگر نشست‌های تخصصی  در روز دوم است.

سخنرانی با موضوع “نقش ماشین‌های الکتریکی مدرن در افزایش بهره وری انرژی الکتریکی”، “فرصت‌های همکاری شرکت‌های نوآور و دانش بنیان در صنعت برق کشور ” و “مروری بر مبحث بازتوانی نیروگاه‌های حرارتی ” در روز سوم، از ساعت ۹ صبح در کارگاه تخصصی (سالن ۴۰) برگزار می‌شود.

همچنین در روز پایانی کارگاه تخصصی با موضوع “نکات اجرایی و کاربردی در زنجیره تأمین، احداث و نگهداشت نیروگاه‌های تجدپذیر” در سالن صدف خلیج فارس و “تجاری سازی نتایج تحقیقات صنعت برق‌” در سالن کارگاه تخصصی (سالن ۴۰) ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

​نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، با هدف به هم‌رسانی فناوران و جامعه دانشگاهی با صنعت و رفع چالش‌های صنعت برق، ۲۳ تا ۲۶ آبان هم‌زمان با بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است علاقه‌مندان در صورت دریافت صدور گواهی حضور در کارگاه، می‌توانند از طریق سایت ثبت نام کنند و در صورت حضور، گواهی برای آنان صادر می‌شود.

همایش صنعت برق

منبع خبر: رکنـا