به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، حجت‌الله عبدالملکی، مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در این مراسم به شرکت‌های بیمه پیشنهاد داد که برای سرمایه‌گذاری به سراغ پروژه‌های موجود در مناطق آزاد بروند. وی خاطرنشان کرد: جای خوشحالی دارد، پروژه‌ای که چندین سال در جزیره کیش […]

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، حجت‌الله عبدالملکی، مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در این مراسم به شرکت‌های بیمه پیشنهاد داد که برای سرمایه‌گذاری به سراغ پروژه‌های موجود در مناطق آزاد بروند.

وی خاطرنشان کرد: جای خوشحالی دارد، پروژه‌ای که چندین سال در جزیره کیش متوقف بوده، مجددا راه‌اندازی شده و می‌تواند نمونه ای موفق برای سرمایه‌گذاری در این جزیره باشد. بناست کار اجرایی این پروژه به سرعت پیش رفته و در مدت زمان مقرر به بهره‌برداری برسد. بنابراین پیشاپیش بابت عزمی که برای پیشبرد کار وجود دارد، تشکر می‌کنم.

شرکت‌های بیمه در مناطق آزاد سرمایه‌گذاری کنند

عبدالملکی با اشاره به این نکته که شرکت‌های بیمه به سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت نیاز دارند، افزود: سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شرکت‌های بیمه باشد.

آغاز عملیات اجرایی مجتمع تجاری، اداری و تفریحی بیمه ملت در کیش

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی کشور در ادامه گفت: در حال حاضر ۸۵۰ پروژه در مناطق آزاد وجود دارد که تا مرحله صدور مجوز پیش رفته است. از شرکت‌های بیمه دعوت می‌کنم تامین مالی بخشی از این پروژه‌ها را بر عهده بگیرند.

وی افزود: زمین، آب، برق و گاز برای همه پروژه‌ها مهیا شده و در مواردی که نیاز به بررسی دارد، مدارک مورد نیاز جهت مطالعه برای علاقمندان به سرمایه‌گذاری موجود بوده و پروژه‌ها آماده اجراست.

عبدالملکی تاکید کرد: به شرکت‌های بیمه پیشنهاد می‌کنیم که سرمایه‌گذاری پروژه‌های موجود در مناطق آزاد را در اولویت‌های خود بگنجانند. وی با اشاره به اهمیت پروژه کامتینای بیمه ملت در رونق گردشگری، ایجاد اشتغال و تولید ثروت در جزیره کیش، گفت: امیدواریم مراحل اجرایی این پروژه به خوبی پیش برود و با توکل بر خدا شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

کامتینا نقطه عطفی برای تقویت بنیه مالی بیمه ملت

علیرضا یزدان دوست، مدیرعامل شرکت بیمه ملت در جریان آغاز عملیات اجرایی مجتمع تجاری، اداری و تفریحی این شرکت در جزیره کیش، گفت: زمینی که امروز کار اجرایی پروژه کامتینا در آن آغاز شده، از سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۱ عملا بدون اقدامی موثر باقی مانده بود. اما از شهریور سال گذشته و با تغییر تیم مدیریت بیمه ملت و در سایه‌ی همدلی موجود در هیات مدیره شرکت، موفق شدیم هم فرایند اخذ پروانه را طی کنیم و هم فرایند خاک‌برداری و تسطیح زمین مورد اشاره را در مدت زمان کوتاه به انجام رساندیم و از امروز بتن ریزی نیز آغاز شده و تا کمتر از ۴ هفته آینده بتن ریزی پی فونداسیون هم به پایان خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری بیمه ملت در پروژه کامتینا که یک پروژه اداری، تجاری و تفریحی است، می تواند نقطه عطفی برای سرمایه‌گذاری و تقویت بنیه مالی شرکت باشد. ضمن اینکه این پروژه عظیم می‌تواند تاثیر مثبتی بر نماد بیمه ملت در بازار سرمایه و خلق ثروت برای سهامداران شرکت داشته باشد.

آغاز عملیات اجرایی مجتمع تجاری، اداری و تفریحی بیمه ملت در کیش

بهره برداری از کامتینا تا ۴ سال آینده

یزدان دوست با اعلام این مطلب که این پروژه در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در میدان سنایی جزیره کیش و در مجاورت اسکله جدید کیش قرار دارد، افزود: این پروژه در مساحتی نزدیک به ۷۶ هزار متر مربع در سه بخش تجاری، اداری و تفریحی احداث خواهد شد که شامل یک و نیم طبقه تجاری و ۸ طبقه اداری است. فضای اقامتی، تفریحی و گردشگری پروژه هم در ۴ طبقه است که در ۴ سال آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید و گامی بزرگ برای ایجاد اشتغال و رونق گردشگری در کیش برداشته می‌شود.

مدیرعامل بیمه ملت همچنین گفت: مصمم هستیم در موعدی که سازمان منطقه آزاد مقرر کرده، فرایند ساخت و راه اندازی این پروژه به بهترین شکل ممکن انجام شود تا بتوانیم شاهد بهره‌برداری و به نتیجه رسیدن تلاش‌ها باشیم و همه بتوانند از پتانسیل ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

در انتهای این مراسم کلنگ احداث پروژه توسط عبدالملکی مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی به زمین زده شد.

منبع: خبـرآنلاین