محرومیت ۲ تیم به دلیل درگیری شدید در فوتبال پایتخت
محرومیت ۲ تیم به دلیل درگیری شدید در فوتبال پایتخت

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در روزهای اخیر فیلمی از درگیری و زد و خورد فیزیکی و خونین در حاشیه دیدار تیم‌های یاران رادبوی و جوانان شهرری رخ داد و حتی ظاهرا نیروی انتظامی برای متفرق کردن درگیر شوندگان از شوکر استفاده کرده است. عباس تیموری، دبیر هیات فوتبال تهران در گفت و گو با خبرنگار […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در روزهای اخیر فیلمی از درگیری و زد و خورد فیزیکی و خونین در حاشیه دیدار تیم‌های یاران رادبوی و جوانان شهرری رخ داد و حتی ظاهرا نیروی انتظامی برای متفرق کردن درگیر شوندگان از شوکر استفاده کرده است.

عباس تیموری، دبیر هیات فوتبال تهران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درمورد این درگیری و اینکه آیا در جریان آن از قمه استفاده شده است، اظهار داشت: طبق گزارش‌های واصله قمه‌کشی در کار نبوده است و ما هم پیگیری کردیم که چنین چیزی نبوده اما تا اطلاع ثانوی هر ۲ تیم را از حضور در مسابقات محروم کرده و از برگزاری بازی‌هایشان جلوگیری کردیم. اشد مجازات را برای آنها در نظر می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی شهرستان ری بلافاصله این رای را صادر کرده و به هیات فوتبال استان گزارش داد. ما هم به مراجع ذی ربط گزارش‌های خود را ارسال می‌کنیم. این بازی اصلا اهمیت جدولی نداشته اما ظاهرا به دلیل فحشی عوامل یکی از تیم‌ها به بازیکنان، درگیری آغاز شده است. البته بلافاصله نیروهای انتظامی وارد عمل شده و درگیری را خاتمه دادند.

دبیر هیات فوتبال تهران افزود: برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی در هفته آینده یک کلاس توجیهی برای ناظران برگزار می‌کنیم. هرچند قبل از شروع فصل هم برای همه ناظران این کار را کرده‌ایم.

پایان پیام/





منبع: فارس