ثبت نام فروش فوق‌العاده و اقساطی ۴ خودرو از امروز ۱۷ آبان +جدول قیمت
ثبت نام فروش فوق‌العاده و اقساطی ۴ خودرو از امروز ۱۷ آبان +جدول قیمت

در این طرح شرایط فروش فوری اعتباری وانت نیسان تک سوز آپشنال (SVPD، SVD) با موعد تحویل ۳۰ روزه و نرخ سود تسهیلات اعطایی ۲۳ درصد برای متقاضیان در نظر گرفته شده است. همچنین در طرح فروش فوری نقدی وانت نیسان تک سوز آپشنال (SVD) با موعد تحویل ۳۰ روزه به همراه بسته خدمات رایگان […]

- ثبت نام فروش فوق‌العاده و اقساطی ۴ خودرو از امروز ۱۷ آبان +جدول قیمت

در این طرح شرایط فروش فوری اعتباری وانت نیسان تک سوز آپشنال (SVPD، SVD) با موعد تحویل ۳۰ روزه و نرخ سود تسهیلات اعطایی ۲۳ درصد برای متقاضیان در نظر گرفته شده است. همچنین در طرح فروش فوری نقدی وانت نیسان تک سوز آپشنال (SVD) با موعد تحویل ۳۰ روزه به همراه بسته خدمات رایگان شامل سرویس ادواری ۱۰ و ۱۵ هزار کیلومتر و بیمه بدنه یک‌ساله و وانت پادرا پلاس انژکتوری با موعد تحویل ۴۵ روزه فراهم شده است.

بنابراین گزارش، در طرح پیش‌فروش نقدی آبان‌ماه وانت نیسان دوگانه‌سوز آپشنال (SVD) با موعد تحویل بهمن‌ماه ۱۴۰۲ و سود مشارکت ۱۱ درصد و سود انصراف از خرید ۳ درصد کمتر از سود مشارکت جهت ثبت‌نام عرضه شده است.

گفتنی است، جزئیات بخشنامه فروش فوری اعتباری شرکت زامیاد، ویژگی‌ها و تجهیزات محصول از طریق لینک www.saipacorp.com قابل‌مشاهده خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

شایان‌ذکر است، مرحله دوم شرایط فروش آبان‌ماه وانت زامیاد به‌محض تکمیل ظرفیت غیرفعال خواهد شد.

 

منبع: اطلاعات انلاین