به گزارش خبرنگارزیرنویس؛ با گذشت بیش از دو سال از زمان تاریخ برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می گذرد و تا کنون جهاد کشاورزی استان خوزستان،افراد قبول شده را جذب نکرده است. این در حالی است که تعداد افراد قبول شده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در استان خوزستان، ۴۴ نفر می باشند […]

- جهاد کشاورزی خوزستان نیروهای جدید خود را جذب نمی کند

به گزارش خبرنگارزیرنویس؛ با گذشت بیش از دو سال از زمان تاریخ برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می گذرد و تا کنون جهاد کشاورزی استان خوزستان،افراد قبول شده را جذب نکرده است. این در حالی است که تعداد افراد قبول شده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در استان خوزستان، ۴۴ نفر می باشند که تمام مراحل اداری را طی کرده اند

یکی از افراد قبول شده در آزمون استخدامی می گوید؛ با دریافت کد کارمندی و سپری کردن دوره آموزشی، مسئولان جهاد کشاورزی استان خوزستان، دلیل جذب نشدن را نبود بودجه عنوان می کنند و ما همچنان در بلاتکلیفی و ابهام هستیم.

وی ضمن گلایه و نارضایتی گفت؛ چگونه در استانهای دیگر، مراحل استخدام و جذب افراد قبول شده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور انجام شده است ولی در استان خوزستان بودجه ای برای اشتغال ما تخصیص نشده است.

از مسئولان امر انتظار داریم به این مورد ورود کرده و مشکل ما را مرتفع کنند که البته تعدادی از ما متأهل، و در مخارج زندگی خانواده مشکلاتی داریم.

خبرنگار؛یوسف منصوری

۴۶

منبع: خبـرآنلاین