به گزارش زیرنویس از لرستان؛ احسان یاوری روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره برگزاری همایش ملی مسائل اجتماعی بیان کرد: باتوجه به پیچیده شدن اجتماعات بشری، مسائل اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار می‌شود و بدون تردید این مسائل با سعادت، رفاه و رشد جامعه ارتباط مستقیم دارد. معاون استاندار لرستان افزود: رفاه […]

به گزارش زیرنویس از لرستان؛ احسان یاوری روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره برگزاری همایش ملی مسائل اجتماعی بیان کرد: باتوجه به پیچیده شدن اجتماعات بشری، مسائل اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار می‌شود و بدون تردید این مسائل با سعادت، رفاه و رشد جامعه ارتباط مستقیم دارد.

معاون استاندار لرستان افزود: رفاه و احساس آرامش مردم برای دولت بسیار با اهمیت است و برای نیل به این هدف باید از اقدامات علمی از سوی اندیشمندان استفاده کرد و نظرات و مقالات را مورد بررسی قرار داد.

یاوری گفت: علی‌رغم ظرفیت‌های لرستان اما برخی مسائل اجتماعی استان قابل توجه است و در این راستا از یک سال گذشته اقدامات برگزاری همایش ملی مسائل اجتماعی بررسی و مقالات به دبیرخانه ارسال‌ شد.

یاوری گفت: ۴۲۱ مقاله علمی داخلی و خارجی با هدف برطرف کردن مشکلات جامعه به دبیرخانه همایش ملی مسائل اجتماعی در لرستان ارسال شد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: ۲۰ درصد مقالات ارسالی مختص مسائل و مشکلات استان لرستان است.

به گفته وی همایش ملی مسائل اجتماعی (چالش‌ها و راهکارها) با مشارکت ۲۳ دستگاه اجرایی، ۲۴ آبان در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

 

مهدی زکی پور / لرستان

منبع خبر: رکنـا