به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال تاجیکستان در نشست خبری اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول توپ را خیلی خوب به جریان درآوردیم و بازی را کنترل کردیم. موقعیت گل هم داشتیم و به گل خوبی هم رسیدیم. در […]

- تمام تلاشمان این است مقابل النصر و الدحیل بهترین نتیجه را بگیریم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال تاجیکستان در نشست خبری اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول توپ را خیلی خوب به جریان درآوردیم و بازی را کنترل کردیم. موقعیت گل هم داشتیم و به گل خوبی هم رسیدیم. در نیمه دوم هدف‌مان این بود که گل دوم را بزنیم. 

وی افزود: حریف در نیمه دوم هم انگیزه زیادی برای جبران گل داشت، ما هم توپ‌های زیادی را از دست دادیم به خصوص در خط هافبک و بازی را به حریف دادیم. توضیحاتی در این باره نمی‌توانم داشته باشم و اکنون آنچه برای من هم است این است که باید ریکاوری کنیم و خودمان را برای بازی با الدحیل آماده کنیم. گروه بسیار سختی است بالا آمدن از این گروه مثل این است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسید. تمام تلاش‌مان این است که در دو بازی آینده مقابل النصر و الدحیل بهترین نتیجه را بگیریم و صعود کنیم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چمن ورزشگاه خوب بود اما آب‌پاشی مناسب نشده بود، گفت: انتظار داشتیم که مسئولان AFC نظارت بیشتری روی بحث چمن داشته باشند اما نه قبل از بازی و نه بین بازی چمن آبیاری نشد. اولین بار است که در آسیا این اتفاق رخ داده دلیلش را نمی‌دانم. انتظارمان این بود که چمن حداقل آبیاری خوبی شود. چون هر دو تیم نفرات تکنیکی خوبی داشتند. چون اگر چمن آبیاری می‌شد سرعت بازی هم بیشتر می‌شد. 

گل‌محمدی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس این تیم را در ورزشگاه تشویق کردند، عنوان کرد: همین که به ورزشگاه آمدند و تیم را تشویق کردند فضای خوبی را در ورزشگاه ایجاد کردند. هر کسی که در باشگاه مسئولیت گرفته باید سخت‌کوشانه کار کند تا مشکلات‌مان را حل کند. همه کسانی که در این تیم هستند باید برای پیشرفت تیم تلاش کنند تا از این شرایط بیرون بیاییم و به روزهای خوب‌مان برگردیم؛ اما اگر یک عده بخواهند چنین کاری نکنند کار سخت می‌شود. 

وی در مورد  عملکرد نبیل باهویی گفت: او در حد توان خودش بازی می‌کند. این موجودی ما است دیگر، باید در نقل و انتقالات خواسته‌هایی که داشتیم برآورده می‌شد. برای تیم‌ها کادر فنی‌شان روی هر بازیکنی دست گذاشت جذبش کردند. اما اکنون شرایط را برای ما سخت کرده‌اند. باید با همین شرایط ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا