امیدوارم مدال طلای مسابقات جهانی ووشو را کسب کنم
امیدوارم مدال طلای مسابقات جهانی ووشو را کسب کنم

یوسف صبری ملی پوش ووشو و  دارنده مدال طلای ساندا در بازی‌های آسیایی هانگژو درباره  مراسم تقدیر از مدال آوران از سوی شهرداری تهران اظهار کرد:  خوشحالیم که این مراسم برگزار شد و این حمایت باعث افزایش روحیه ما می‌شود. امیدواریم مثمر ثمر باشد. صبری درباره  انتظارش از وزارت ورزش و جوانان در آستانه مسابقات […]

- امیدوارم مدال طلای مسابقات جهانی ووشو را کسب کنم

یوسف صبری ملی پوش ووشو و  دارنده مدال طلای ساندا در بازی‌های آسیایی هانگژو درباره  مراسم تقدیر از مدال آوران از سوی شهرداری تهران اظهار کرد:  خوشحالیم که این مراسم برگزار شد و این حمایت باعث افزایش روحیه ما می‌شود. امیدواریم مثمر ثمر باشد.

صبری درباره  انتظارش از وزارت ورزش و جوانان در آستانه مسابقات جهانی ووشو گفت: مسئولان  وزارت ورزش اعلام کردند که به زودی پاداش‌ها را می‌دهند. همچنین  مسابقات جهانی پیش رو داریم و ۲۳ آبان ماه عازم آمریکا هستیم و ان شا الله در آنجا بتوانم مدال طلا را کسب کنم.

او درباره اینکه حریفان سختی از کشور چین و روسیه در مسابقات جهانی ووشو در آمریکا خواهد داشت، گفت: مسابقات جهانی از سطح بالایی برخوردار است و ما هم آماده هستیم و خیلی خوب تمرین کردیم و بلافاصله بعد از بازی‌های آسیایی در اردو‌ها حضور داشتیم و تمرینات خوبی انجام دادیم و خدا را شکر آماده هستیم و به این مسابقات می‌رویم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. مطمئنا امسال هم مدال‌های خوش رنگی در مسابقات جهانی کسب می‌کنیم.

صبری درباره حمایت‌ها  از سوی فدراسیون ووشو چطور است، گفت: خوب است و جا دارد از رئیس فدراسیون ووشو تشکر کنم و حمایت‌ها و شرایط خوب است و اردو‌ها منظم برگزار می‌شود.   

باشگاه خبرنگاران