افغان‌ها براساس نیاز استان‌ها ساماندهی شوند!
افغان‌ها براساس نیاز استان‌ها ساماندهی شوند!

وزیر کشور گفت: مسئولین هر استان با توجه به چارچوب ضوابط و قوانین، نیازهای اشتغال یا سایر موارد حضور اتباع افغان را ساماندهی می‌کنند. آرمان ملی نوشت: احمد وحیدی در سفر به استان قزوین و بازدید از چند واحد تولیدی در جمع خبرنگاران درباره حضور خود در این استان گفت: این شهرستان نقاط گردشگری خوبی دارد […]

وزیر کشور گفت: مسئولین هر استان با توجه به چارچوب ضوابط و قوانین، نیازهای اشتغال یا سایر موارد حضور اتباع افغان را ساماندهی می‌کنند.

- افغان‌ها براساس نیاز استان‌ها ساماندهی شوند!

آرمان ملی نوشت: احمد وحیدی در سفر به استان قزوین و بازدید از چند واحد تولیدی در جمع خبرنگاران درباره حضور خود در این استان گفت: این شهرستان نقاط گردشگری خوبی دارد که باید روی آن‌ها کار و تقویت شود، همچنین از دو واحد تولیدی بازدید شد که وضعیت خوبی داشتند، در گزارش‌های این شهرستان هم اعلام شد هیچ فرد بیکاری نداریم که نشان دهنده ظرفیت بالای استان در اشتغال‌زایی است.

وحیدی درباره وجود افاغنه در کشور گفت: این موضوع عمومی است و براساس نیازها ساماندهی خواهند شد، مسئولین هر استان با توجه به طراحی داخلی و در چارچوب ضوایط و قوانین، نیازهای اشتغال یا سایر موارد حضور اتباع افاغنه را ساماندهی می‌کنند.

منبع: اطلاعات انلاین