پاداش‌ها هنوز پرداخت نشده است/ باید همه ورزشکاران را به یک چشم ببینند
پاداش‌ها هنوز پرداخت نشده است/ باید همه ورزشکاران را به یک چشم ببینند

امیر جعفری، دارنده مدال نقره پاراوزنه‌برداری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: ما اردو‌های خوبی را در کنار توکلی و ملاحسینی پشت سرگذاشتیم و برنامه‌های فوق‌العاده‌ای از لحاظ بدنسازی و تمرین تخصصی داشتند. تیم با روحیه خوبی به چین رفت و خودم هم آمادگی خیلی خوبی داشتم. حریف اصلی ما در خیلی از وزن‌ها کشور چین […]

- پاداش‌ها هنوز پرداخت نشده است/ باید همه ورزشکاران را به یک چشم ببینند

امیر جعفری، دارنده مدال نقره پاراوزنه‌برداری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: ما اردو‌های خوبی را در کنار توکلی و ملاحسینی پشت سرگذاشتیم و برنامه‌های فوق‌العاده‌ای از لحاظ بدنسازی و تمرین تخصصی داشتند. تیم با روحیه خوبی به چین رفت و خودم هم آمادگی خیلی خوبی داشتم. حریف اصلی ما در خیلی از وزن‌ها کشور چین میزبان رقابت‌ها بود و آن‌ها یک سال و خرده‌ای زمان داشتند و در یکی، دو مسابقه شرکت نکردند و همه انرژی و تمرکز خود را برای این مسابقات گذاشته بودند تا مدال طلا را به دست آورند.

او افزود:  با توجه به همه این مسائل ما نتایج خوبی گرفتیم و پیش‌بینی توکلی قبل از مسابقات کسب دو مدال طلا بود که آن مدال‌ها به‌دست آمد و نتایج سایر ورزشکاران هم خوب بود. خیلی این مسیر امیدوارکننده است که بتوانیم در مسابقات پارالمپیک پاریس نتایج خوبی با این کادر فنی و ورزشکاران بگیریم.

جعفری گفت: با توجه به  قول‌ها و وعده‌هایی که داده شده بود، هنوز پاداش‌ها پرداخت نشده است. یکی از مشکلاتی که ما در این سال‌ها گفتیم و مسئولان بالادستی وزارت ورزش هم بار‌ها به وزیر ورزش در دوره‌های گذشته و فعلی گفته‌اند، مسئله حقوق صندوق حمایت از ورزشکاران است که اولا برخی از مدال‌آوران پارالمپیک دریافت نمی‌کنند و اینکه مبلغ، آن‌قدر ناچیز است که  نه نمی‌شود اسمش را کمک‌هزینه و نه حقوق و مستمری گذاشت.

ملی پوش پاراوزنه‌برداری بیان کرد: رئیس جمهور در دیدار با ورزشکاران قول داد داد که همه پاداش‌ها و نگاه‌ها بین ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی برابر باشد. امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد و همه چیز برابر باشد، چون هدف ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی در نهایت یکی است و ورزشکاران درجه یک  در سطح المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی مدال می‌گیرند و به این نتایج دست پیدا می‌کنند و حقشان است که برابر با هم و با یک چشم دیده شوند و تفاوتی بین رشته‌های ورزشی هم نباشد.

باشگاه خبرنگاران