حواشی باعث شد کیفیت بازی پرسپولیس پایین بیاید/ سپاهان در ایران و آسیا بی‌نظیر است
حواشی باعث شد کیفیت بازی پرسپولیس پایین بیاید/ سپاهان در ایران و آسیا بی‌نظیر است

یک کارشناس فوتبال درباره عملکرد ۳ نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

 

به گزارش زیرنویس، محمدرضا مهدوی، کارشناس فوتبال درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در ابتدا به باشگاه بزرگ سپاهان تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم سپاهان بازی خوب و جذابی ارائه داد و آن اتفاقات را رقم زد و فوتبالی در خور ایران به نمایش گذاشت و خوش درخشید و یک رکورد جدید هم ثبت کرد. از آن طرف، پرسپولیس معضلاتی از جمله سرماخوردگی، مصدومیت، التهاب اتفاقات هفته گذشته و حواشی داشت که باعث شد کیفیتش پایین بیاید و نتواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

حذف نساجی از لیگ قهرمانان آسیا چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌کند

او افزود: به نظرم پرسپولیس باید خیلی از بهتر از این‌ها نتیجه می‌گرفت. از آن طرف هم نساجی را داشتیم که تجربه پایین بازیکنان، جابه‌جایی نفرات بیش از حد باعث شد که یک مقدار کار‌های مهدی رحمتی و هماهنگی بین بازیکنان زمان‌بر شود و این تیم  نتواند آن‌طور که باید و شاید از فوتبال خود دفاع کند. معتقدم اگر دقت مدافعان و تجربیات بازیکنان بالاتر بود در آن صورت نساجی هم می‌توانست نتیجه بگیرد، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و این تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد البته چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند و برای اولین دوره خوب عمل کرد.

حدادیان به‌خاطر تحت فشار بودن می‌خواهد نساجی را واگذار کند

مهدوی درباره اینکه به نظرش تیم نساجی باید تغییر و تحولات در مدیریتش صورت بگیرد، گفت: به نظرم حدادیان به تنهایی دارد جور این همه سختی‌ها را می‌کشد، لیاقتش بالاتر از این‌ها است و باید از او تشکر و قدردانی کنیم.  حدادیان سال گذشته و امسال به مربیان جوان اعتماد کرده بود و  او تجربیات خوبی را برای این دو مربی مهیا می‌کرد.  به هر حال هم حمید مطهری و هم مهدی رحمتی از مربیان جوانی هستند که توانستند خودشان را به عرصه فوتبال نشان بدهند. اتفاقاتی در واگذاری این باشگاه دارد اتفاق می‌افتد و حدادیان تحت فشار است که چنین اتفاقاتی برایش رخ داده است.

هوادار واقعی نساجی همیشه از تیمش حمایت می‌کند

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: به نظرم تیم نساجی نتایج نامطلوبی هم نگرفته است و هوادار واقعی باید حامی تیم باشد و در هر شرایطی به تیم خود نه به جایگاه خودش فکر کند، اما آن تعداد انگشت‌شمار از تماشاگران  کسانی هستند که دشمن نساجی هستند و هیچ رفاقتی با این تیم  ندارند. هوادار واقعی نساجی همیشه پای کار است و تیم، مالک باشگاه، مدیرعامل و سرمربی‌اش را حمایت می‌کند.

پرسپولیس یک مقدار به حواشی کشیده شد

او درباره  علت تساوی‌های پرسپولیس در سه بازی گذشته بیان کرد: به نظرم پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و باید از اقتدارش حمایت کنیم، چون این تیم میلیون‌ها هوادار را با خود جابه‌جا می‌کند و یکسری اتفاقات خوبی چه در سطح آسیا و چه در سطح باشگاه‌های ایران در سال‌های گذشته رقم زده  است. به نظرم یک مقدار به حواشی بیش از حد دامن زدند و این قضیه را لوث کردند و باعث شد که پرسپولیس یک مقدار به حواشی کشیده شود، اما چیزی از فوتبال این تیم کم نکرده است.

چیزی از صلابت و قدرت پرسپولیس کم نمی‌شود

مهدوی تصریح کرد: اگر دقت کرده باشید  تیم پرسپولیس در این سه بازی شرایط بهتری از حریفانش داشت و خیلی خوب هم بازی می‌کرد. درست است نتایج مطلوبی نگرفت، اما در اردوی پرسپولیس سرماخوردگی، حاشیه و اتفاقات ناگوار بود. وقتی تیمی وارد حاشیه می‌شود و این اتفاقات در یک تیم رخنه می‌کند مطمئنا ترتیب اثر در روند رو به رشدشان داده می‌شود و این اتفاق برای پرسپولیس افتاد. چیزی از قدرت و صلابت پرسپولیس کم نمی‌کند، اما طرفداران حامی این تیم هستند و در این شرایط هم دیدم که شاید از نتایج راضی نباشند، اما هنوز هم پایبند اتحادشان هستند و هوادار پرسپولیس خواهند ماند.

پرسپولیس باید از بحران حواشی خارج شود

این کارشناس فوتبال درباره اینکه تیم پرسپولیس با این شرایط می‌تواند برابر تیم سپاهان نتیجه بگیرد، گفت: مطمئنا روز دوشنبه بازی زیبایی از سپاهان و پرسپولیس خواهیم دید و هر دو تیم زهردار وارد زمین مسابقه می‌شوند و همیشه فوتبال خوب ارائه می‌دهند و شکوفایی این دو تیم را خواهیم دید. پرسپولیس باید از بحران حواشی خارج شود و اجازه ندهد هیچ اتفاقی در این تیم رخنه کند.

مطمئن هستم استارت پرسپولیس در بازی با سپاهان رقم خواهد خورد

او افزود: به نظرم یکسری حواشی دوباره برای تیم پرسپولیس دارد اتفاق می‌افتد که متاسفانه درباره جابه‌جایی و صحبت‌هایی در این باره انجام می‌شود، اما به نظرم این اتفاقات در خور فوتبال ما نیست که رخ بدهد. من مطمئن هستم که از روز دوشنبه استارت پرسپولیس در بازی با سپاهان  رقم خواهد خورد و به‌طور حتم نتایج خوبی هم  برابر تیم‌های النصر و الدحیل خواهد گرفت.

سپاهان در ایران و آسیا بی‌نظیر است

مهدوی درباره جشنواره گل سپاهان برابر تیم آلمالیق اظهار کرد: سپاهان یک باشگاه کامل است و ساختار قوی دارد و این تیم در ایران و آسیا بی‌نظیر است. فکر می‌کنم در حال حاضر سپاهان از لحاظ فوتبالی، مدیریتی و نفرات بهترین‌ها را در اختیار دارد و اتفاقات خوب دارد برایش می‌افتد و امیدوارم این تیم روند رو به رشد خود را داشته باشد، چون در آسیا هر چه تیم‌های ما مطرح‌تر باشند در آینده تیم ملی قوی‌تری خواهیم داشت و جوانان بهتری هم از تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و استقلال  به فوتبال  کشورمان معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران