کمیته انضباطی در آرای جدا گانه، ۴ امتیاز از تیم سپاهان و ۱ امتیاز از تیم پرسپولیس کسر کرد. بعد از صدور این آرای هم باشگاه سپاهان و هم باشگاه پرسپولیس با اعتراض موجب ارجاع پرونده به کمیته استیناف شدند اما هنوز رای نهایی از سوی کمیته استیناف صادر نشده است. مهدی دادرس یکی از […]

- توضیح عضو کمیته استیناف در مورد پرونده سپاهان و پرسپولیس

کمیته انضباطی در آرای جدا گانه، ۴ امتیاز از تیم سپاهان و ۱ امتیاز از تیم پرسپولیس کسر کرد. بعد از صدور این آرای هم باشگاه سپاهان و هم باشگاه پرسپولیس با اعتراض موجب ارجاع پرونده به کمیته استیناف شدند اما هنوز رای نهایی از سوی کمیته استیناف صادر نشده است.

مهدی دادرس یکی از اعضای کمیته استیناف در خصوص چرایی این موضوع می گوید: «علاوه بر سپاهان پرونده‌های دیگر هم مانند پرسپولیس وجود دارد که قرار شده است همه آنها در یک مرحله مورد بررسی قرار بگیرد. ظاهراً چند پرونده دیگر هم در ارکان دیگر در حال رسیدگی است و منتظریم تا تکلیف تخلفات مشخص شود و سپس همه پرونده‌های مربوط به تخلفات قراردادی را به یکباره مورد بررسی قرار دهیم.»

گفته می شود کارگروه نظارت بر قراردادها ایراداتی به قراردادهای ثبت شده در دو باشگاه از جمله استقلال هم گرفته است و در روزهای گذشته تذکراتی به این دو باشگاه هم داده است و  باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی بر اساس گزارش کارگروه نظارت بر قراردادها چه آرای جدیدی را صادر خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی