چگونه به دهک بندی اعتراض کنیم؟ / آدرس سایت اعتراض به دهک بندی
چگونه به دهک بندی اعتراض کنیم؟ / آدرس سایت اعتراض به دهک بندی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: خانوارهایی که به دهک‌بندی خود اعتراض دارند، به سامانه حمایت مراجعه کنند.

 

به گزارش زیرنویس، به نقل از فارس، خلیل احمد سلامی اظهار کرد: خانوارهایی که به دهک‌بندی خود اعتراض دارند، می‌توانند با ثبت تغییرات درآمد، دارایی‌ها و شرایط ویژه خود در سامانه hemayat.mcls.gov.ir  درخواست بررسی مجدد دهک‌بندی خود را ارائه کنند.

وی افزود: امکان مشاهده اطلاعات شناسنامه اقتصادی خانوار در سه بخش اطلاعات خرید از کارت بانکی، اطلاعات خودرو و اطلاعات درآمد به صورت تفکیک شده و مجزا در سامانه حمایت فراهم شده است و سرپرست هر خانوار می تواند دهک اقتصادی خانوار و توضیحات در خصوص علت دریافت یا عدم دریافت یارانه را به همراه اسامی اعضای خانوار خود مشاهده کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: خانوارهایی که قبلاً درخواست بررسی مجدد دهک بندی خانوار خود را ثبت کرده‌اند نیز برای مشاهده نتایج بررسی‌ها بر اساس اطلاعات به‌روزرسانی شده شناسنامه اقتصادی خانوار به نشانی اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir  مراجعه کنند.

سلامی گفت: دهک بندی افراد جامعه بر اساس ضابطه و چارچوب مشخص انجام می شود و ملاک پایگاه رفاهی ایرانیان برای دهک بندی، درآمد خانوار اس و بر همین اساس، به واسطه میزان درآمد خانوار، افراد در دهک های یک تا ۱۰ قرار می گیرند.