باشگاه‌های الاهلی و الاتحاد عربستان به دنبال جذب لوکا مودریچ اسطوره رئال مادرید در ژانویه هستند. به گفته رودی گالتی، روزنامه‌نگار، دو باشگاه عربستانی الاهلی و الاتحاد تصمیم دارند لوکا مودریچ ستاره رئال مادرید را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به خدمت بگیرند. انتظار می‌رود که باشگاه‌ها ابتدا با پیشنهادی به این بازیکن مراجعه […]

- پیشنهاد سرسام آور ۲ باشگاه سعودی برای جذب یک ستاره بزرگ دیگر

باشگاه‌های الاهلی و الاتحاد عربستان به دنبال جذب لوکا مودریچ اسطوره رئال مادرید در ژانویه هستند.

به گفته رودی گالتی، روزنامه‌نگار، دو باشگاه عربستانی الاهلی و الاتحاد تصمیم دارند لوکا مودریچ ستاره رئال مادرید را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به خدمت بگیرند. انتظار می‌رود که باشگاه‌ها ابتدا با پیشنهادی به این بازیکن مراجعه کنند و قبل از تماس رسمی با باشگاه، از خودش چراغ سبز بگیرند.

با آمدن جود بلینگام به رئال مادرید، لوکا مودریچ با کاهش زمان بازی مواجه شد و از این وضعیت چندان راضی نیست. در حالی که او در این فصل در ۱۳ بازی در تمام رقابت‌ها به میدان رفته اما توانست تنها ۶۰۱ دقیقه در زمین بازی کند.

این بازیکن کروات علاوه بر عربستان سعودی پیشنهادی هم برای حضور در MLS و بازی در کنار مسی دارد. از سوی دیگر، خوسه آنخل سانچس، مدیرعامل رئال مادرید، پیشتر تصریح کرده بود که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای ستاره خود دریافت نکرده‌اند و بعید است که او در ژانویه نقل مکان کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی