به گزارش خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز (پنجشنبه ١٨ آبان ماه) طی سفر شهرستانی به ثلاث باباجانی در بازدید از تونل سیاه طاهر اظهار کرد: یکی از طرح های عمرانی مهم این منطقه طرح تونل سیاه طاهر است. وی افزود: این تونل منافع بسیار خوبی برای منطقه دارد که منجر به تسهیل رفت […]

- مسئولین اجرایی برای افتتاح تونل سیاه طاهر اهتمام جدی دارند

به گزارش خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز (پنجشنبه ١٨ آبان ماه) طی سفر شهرستانی به ثلاث باباجانی در بازدید از تونل سیاه طاهر اظهار کرد: یکی از طرح های عمرانی مهم این منطقه طرح تونل سیاه طاهر است.

وی افزود: این تونل منافع بسیار خوبی برای منطقه دارد که منجر به تسهیل رفت و آمد، امنیت عبور و مرور، کاهش چشمگیر نقاط حادثه خیز و کوتاه کردن زمان سفر می‌شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تأخیرهایی که در پروژه‌های عمرانی پیش می‌آید ناشی از عدم اهتمام یا عدم تحقق مالی است که به همت مجموعه اجرایی استان کرمانشاه و پیگیری در سطوح مختلف با تأمین مالی افتتاح زمان این پروژه را کوتاه تر می‌کنیم.

وی گفت: این پروژه هم‌اکنون ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تأمین مالی آن باید تقویت شود و در سه شیفت و بر مبنای تقویم جدید کار را جلو می‌بریم.

منبع: خبـرآنلاین