استقلال شنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که جواد نکونام امید بسیاری دارد تا تحت عنوان سرمربی آبی‌پوشان و با استفاده از اهرم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی اولین پیروزی خود مقابل تراکتور در قالب سکان‌دار آبی‌پوشان را جشن بگیرد. بردی که برای استقلال حکم یک پیروزی ارزشمند ۶ امتیازی را دارد و […]

- پیروزی بزرگ استقلال بر تراکتور با گل نکونام!

استقلال شنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که جواد نکونام امید بسیاری دارد تا تحت عنوان سرمربی آبی‌پوشان و با استفاده از اهرم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی اولین پیروزی خود مقابل تراکتور در قالب سکان‌دار آبی‌پوشان را جشن بگیرد. بردی که برای استقلال حکم یک پیروزی ارزشمند ۶ امتیازی را دارد و می‌تواند حتی در تعیین تیم قهرمان هم نقش داشته باشد.

اتفاقا استقلال روز هجدهم اسفند ماه سال ۱۳۹۱ هنگامی که در کوران دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بود، توانست تراکتور را در ورزشگاه آزادی با یک گل شکست بدهد و همان پیروزی در قهرمانی شاگردان امیر قلعه‌نویی نقش مهمی ایفا کرد. تک‌گل بازی هم توسط جواد نکونام به ثمر رسید. سرمربی کنونی استقلال که در آن مقطع یکی از موثرترین مهره‌های خط میانی آبی‌ها و البته کاپیتان تیم ملی بود. استقلال در آن بازی ۱۰ نفره شد و آرش برهانی را از دست داد اما سایر نفرات از جان مایه گذاشتند تا گل نکونام حفظ شود و بازی را ببرند.

منبع: خبـر ورزشی