دقیقی: برگزاری بازی‌ها در قزوین جرم و بزه را کاهش داده است
دقیقی: برگزاری بازی‌ها در قزوین جرم و بزه را کاهش داده است

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سعید دقیقی پیش از بازی با پیکان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی خیلی حساس و سختی برای ما است. پیکان تیم با انگیزه‌ای است و کادرفنی خوبی دارد. ما هم با انگیزه هستیم و چهره‌هایی را به فوتبال ایران معرفی کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم با کسب […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سعید دقیقی پیش از بازی با پیکان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی خیلی حساس و سختی برای ما است. پیکان تیم با انگیزه‌ای است و کادرفنی خوبی دارد. ما هم با انگیزه هستیم و چهره‌هایی را به فوتبال ایران معرفی کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم با کسب امتیازهای بیشتر جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم. ۵ بازیکن ما فردا غایب هستند.

دقیقی افزود: بازیکنان ما سعی می کنند خودشان را به فوتبال ایران معرفی کنند و تا امروز هم خوب عمل کردند. هر کدام از بازیکنان ما به عنوان چهره ای خوب در فوتبال کشورمان هستند. تلاش می کنیم حداکثر امتیاز بگیریم تا جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم.

سرمربی تیم شمس آذر در مورد غایبان تیمش گفت: ۵ بازیکن ما مصدوم شدند که دو تا بازیکن آنها رسیده اند. در بازی های گذشته هر بازیکنی جایگزین می شد فوتبال با کیفیتی ارایه داد و هر کدام شان جای دیگری را پر می کنند.

وی در مورد میزبانی از کودکان بهزیستی در تمرین روز گذشته گفت: چند است باشگاه ما در  در استان قزوین فعالیت می کنیم یک سری مسئولیت های اجتماعی هم داریم و مدیریت باشگاه، کادرفنی و بازیکنان به دنبال ارتقای مسئولیت های اجتماعی خودمان هستیم تا همه اقشار بتوانند از ان استفاده کنند و ما از حضور این عزیزان لذت بردیم و همان کودکانی که کنار ما حضور داشتند و انرژی مضاعفی گرفتیم از آنها فوتبال یک ورزش همه شمول است و در موضوع های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کار می کنیم و باشگاه شمس آذر در این راستا  کار میکند.

دقیقی در مورد فصل سختی که باشگاه شمس آذر شروع کرد، گفت: ما پیشتر هم گفتم تیم جوانی هستیم سه سال است در عرصه فوتبال حرفه ای فعالیت می کنیم و با مدیریت هزینه و زمان توانستیم با بهترین رکوردها به لیگ برتر برسیم ولی بحث های کسر امتیاز و اتفاقات مرتبط با آن تمرکزمان را گرفت و در نقل و انتقالات تمرکزمان روی مباحث غیرفنی بود. با این حال لیگ را خوب شروع کردیم و حتی استقلال خوزستان را در نخستین مسابقه باید با اختلاف چند گل می بردیم یا بازی های ذوب اهن و هوادار هم که مسایل اشتباه داوری بود ولی از نظر کیفیت فنی فوق العاده بودیم ولی ما از این بحران گذشته ایم و باید جایگاه مان را در جدول لیگ ارتقاب بدهیم و هدفمان این است که در لیگ برتر تثبیت شویم و بعد جایگاه مان را ارتقا بدهیم و هر بازی برای مان شبیه فینال است.

دقیقی در مورد تزریق مطلوبیت روانی با حضور تماشاگران در ورزشگاه خانگی شمس آذرو تقویت تیم در نیم فصل گفت: ما بضاعت مان مشخص است و از نظر بودجه جز دو سه تیم انتهای جدول هستیم و برخی می پرسند سقف را رعایت می  کنید باید بگویم ما اصلا سقفی نداریم و کف کف هستیم. تلاش می کنیم بازیکنان با انگیزه و با استعداد پیدا کنیم نه بازیکنان آنچنانی بخریم چون بضاعتش را نداریم و هرچه جوانان ما زمان بگذرد ارتقا هم پیدا می کنند و به دنبال بازیکنان جوان و با انگیزه هستیم.

وی افزود: در مورد مسئولیت های اجتماعی هم گفتم از زمانی که من در استان قزوین کار می کنم چه دوره ای که شورا بودم یا کار مدیریتی کردم هیچ پدیده اجتماعی مثل فوتبال هفته گذشته تاثیرگذار نمی توانست باشد. با معاون دادگستری قزوین دوست هستم ومی گوید با برگزاری مسابقه کاهش بزه و جرم داریم و این مساله به نظرم من باید پر رنگ تر شود تماشاگرانی که بلیت می خرند باید خدماتی بهتری بگیرند در بحث ایاب و ذهاب  شهردار محترم فکر کند که در حوزه نقل و انتقال و ترافیک و حمل و نقل عمومی ارتقا پیدا کند و جایگاه بانوان و خدماتی که در بازی هست. این ها همه مهمم است. تماشاگرانی که به ورزشگاه می آیند در همه جای دنیا خدمات دریافت می کنند پولشان را هم می گیرند. باید فضا را به سمتی ببریم که تماشاگران چه بانوان و چه اقایان شادی را به خانواده هایشان ببرند.

دقیقی در مورد اینکه چرا خارج از خانه بهتر از داخل خانه بهتر نتیجه می گیرید، گفت: از نظر خلق موقعیت تیم دوم لیگ هستیم ولی در بازی هوادار و ذوب آهن فوق العاده بودیم اما توپ هایمان گل نشد و بازی ذوب آهن در حق ما اجحاف شد. دو پنالتی و گل مسلم ما گرفته نشد. مقابل استقلال هم اگر بازیکنان با تجربه تر بودند سه امتیاز را می گرفتیم. فردا ششمین بازی خارج از خانه را برگزار می کنیم و دو بازی بیرون از خانه انجام می دهیم و یک بازی در داخل خانه ولی برای ما فرقی نمی کند چه داخل خانه و چه خارج از خانه اصول مان را رعایت می کنیم.

پایان پیام/





منبع: فارس