فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۵ نفر از عاملان آتش سوزی های عمدی اخیر در سطح شهرستان تفتان طی عملیات های منجسم پلیس استان خبر داد. به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، سردار” دوستعلی جلیلیان ” با اعلام این خبر، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره آتش سوزی عمدی در […]

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۵ نفر از عاملان آتش سوزی های عمدی اخیر در سطح شهرستان تفتان طی عملیات های منجسم پلیس استان خبر داد.

به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، سردار” دوستعلی جلیلیان ” با اعلام این خبر، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره آتش سوزی عمدی در سطح شهرستان تفتان؛ معادن؛ محل های تفریحی و همچنین ایجاد ناامنی و نارضایتی عمومی در سطح شهرستان بلافاصله تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس به محل اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: پس از بررسی های اولیه توسط کارآگاهان پلیس مشخص شد؛ افراد ناشناسی با استفاده از مواد سوختی بنزین اقدام به آتش زدن اموال و اماکن در راستای ناامن کردن منطقه و ایجاد نارضایتی عمومی کرده‌اند که با توجه به حساسیت موضوع مراتب برای دستگیری عوامل این آتش سوزی در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس شهرستان تفتان با همکاری ماموران انتظامی استان با تلاش شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی موفق شدند؛ مخفیگاه ۵ نفر از عاملان اصلی را شناسایی و در دو عملیات جداگانه متهمان را در مناطق روستایی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی با توجه به قرائن و شواهد موجود؛ با انگیزه اختلافات قبلی؛ خاطر نشان کرد: پلیس با ناقضان حریم خصوصی و امنیت عمومی شهروندان با جدیت و مقتدرانه برخورد خواهد کرد و در این ارتباط همکاری مردم با پلیس الزامی است.

انتهای پیام