به گزارش خبرنگار مهر، با گذشت ۹ هفته از رقابت‌های لیگ برتر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین توانسته فراتر از انتظار ظاهر شود و نتایج خوبی را کسب کند. این تیم که به دلیل شکایت باشگاه سایپا فصل بیست و سوم را با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با منفی سه امتیاز آغاز کرد با […]

به گزارش خبرنگار مهر، با گذشت ۹ هفته از رقابت‌های لیگ برتر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین توانسته فراتر از انتظار ظاهر شود و نتایج خوبی را کسب کند. این تیم که به دلیل شکایت باشگاه سایپا فصل بیست و سوم را با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با منفی سه امتیاز آغاز کرد با توجه به اینکه نخستین سال حضور خود را در بالاترین سطح فوتبالی ایران تجربه می‌کند، توانسته در مقابل اکثر تیم‌های مدعی قهرمانی نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

شروعی ناامید کننده در لیگ برتر

شمس آذر فصل را با تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان آغاز کرد و در هفته دوم با نتیجه دو بر یک مقابل هوادار شکست خورد. این شروع ضعیف در هفته سوم جبران شد و شاگردان سعید دقیقی با برتری سه بر صفر مقابل تیم صنعتی مس رفسنجان آن هم در خانه حریف، نگاه‌ها را به سوی خود جلب کردند.

اوج کار شمس آذری‌ها در تبریز و دیدار با تراکتور در هفته ششم بود، شاگردان دقیقی در یک نیمه و با به ثمر رساندن سه گل تیم پاکوخمز را در شوک فرو بردند و با موقعیت‌هایی که داشتند حتی می‌توانستند گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانند اما با بدشانسی موقعیت‌های آنها تبدیل به گل نشد. تا با برتری سه بر دو مقابل تراکتور دومین بازی بزرگ خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

شمس آذر، تیمی گمنام در میان بزرگان/ عملکرد خوب دقیقی در لیگ برتر

کشیدن ترمز پیروزی های فولاد و استقلال

شمس آذر در هفته هشتم مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت. تیمی که با حضور مارتینز دو دیدار را پیروز شده بود و در خانه قصد داشت مقابل هواداران خود شمس آذر را شکست دهد تا رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی مارتینز حفظ شود. اما سعید دقیقی و شاگردانش این اجازه را به فولادی‌ها ندادند و نخستین شکست مارتیز در فولاد را آن هم در ورزشگاه خانگی ثبت کردند تا نشان دهند میهمان خوبی برای میزبان خود نبودند.

در هفته نهم، شمس آذر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین رو در روی استقلال تهرانی قرار گرفت که چهار دیدار قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. شاگردان دقیقی در این دیدار نشان دادند که دست و پا بسته نیستند و هر بار که از استقلال عقب افتادند توانستند به بازی برگردند و با نتیجه دو بر دو استقلال جواد نکونام را متوقف کردند و به روند پیروزی‌های متوالی این تیم خاتمه دادند.

شمس آذر، تیمی گمنام در میان بزرگان/ عملکرد خوب دقیقی در لیگ برتر

سه مدعی برای آقای گلی اما گمنام

شمس آذر در هفته دهم روز جمعه و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف پیکان خواهد رفت. این تیم اکنون با ۸ امتیاز در مکان دهم جدول ایستاده و اگر فصل را با منفی سه امتیاز آغاز نمی‌کردند اکنون بالاتر از گل گهر سیرجان در رده نهم جدول قرار داشتند.

عیسی مرادی، امیرحسین سرآبادانی و امیرمحمد نسایی بازیکنان گمنامی هستند که هر کدام سه گل برای شمس آذر در لیگ برتر به ثمر رساندند و رقابت جذابی را برای کسب عنوان بهترین گلزن تیم خود و لیگ برتر با سایر بازیکنان دارند.

شمس آذر اگر در دیدار هفته دهم خود بتواند پیکان را شکست دهد و در صورت عدم نتیجه گیری گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان که دو باشگاه صنعتی به شمار می‌روند، می‌تواند یک رده در جدول صعود داشته باشد و خود را به یک قدمی سپاهان مدعی برساند. اتفاقی که با توجه به اولین سال حضور این تیم در لیگ برتر می‌تواند بسیار مهم قلم داد شود و این تیم را در میان بزرگان فوتبال ایران قرار داد.

منبع: مـهر