به گزارش زیرنویس به نقل از سایت اکسپرس انگلیسی، منچستریونایتد قصد دارد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی مهاجم جدیدی را به خدمت بگیرد. اکنون مشخص شده که شیاطین سرخ قصد دارند با پورتو برای جذب مهدی طارمی وارد مذاکره جدی شوند و با توجه به جزییات قراداد پیشنهادی آن‌ها یونایتد شانس بسیار زیادی برای جذب مهاجم […]

به گزارش زیرنویس به نقل از سایت اکسپرس انگلیسی، منچستریونایتد قصد دارد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی مهاجم جدیدی را به خدمت بگیرد.

اکنون مشخص شده که شیاطین سرخ قصد دارند با پورتو برای جذب مهدی طارمی وارد مذاکره جدی شوند و با توجه به جزییات قراداد پیشنهادی آن‌ها یونایتد شانس بسیار زیادی برای جذب مهاجم ایرانی دارد.

اریک‌ تن هاخ سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد بعد از نتایج ضعیفی که در لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده، توسط کارشناسان و هوادارن مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. یکی از مشکلات اصلی شیاطین سرخ در این فصل گلزنی بوده است. هیچ یک از مهاجمان یونایتد بیش از یک بار در لیگ برتر گلزنی نکرده‌اند و شیاطین سرخ با شکست در ۹ بازی از ۱۷ بازی اولشان بدترین نتایج تاریخ شان را از فصل ۱۹۷۴-۱۹۷۳ تجربه می‌کنند.

حالا این سرمربی هلندی قصد دارد در پنجره زمستانی با بودجه محدود باشگاه یک مهاجم و یک هافبک با کیفیت را جذب کند که نام مهاجم مورد نظر، مهدی طارمی است. طارمی در پنجره تابستانی امسال نیز تا یک قدمی جدایی از پورتو قرار داشت و تیم‌های منچستریونایتد، اینتر میلان و آث میلان به دنبال جذب این مهاجم ایرانی بودند. میلانی‌ها به توافق اولیه برای انتقال او دست پیدا کرده بودند که در نهایت بر سر مبلغ نهایی به توافق نرسیدند.

حالا اما منچستر یونایتد پس از مذاکره با مدیر برنامه‌های این بازیکن شانس زیادی برای جذب او نسبت به اینتر میلان دارد. ادعا می‌شود که یونایتد پیشنهادی ۱۰ میلیون یورو (۸.۷ میلیون پوند) برای طارمی دارد که شامل پیشنهاد دستمزد سالانه ۳.۹ میلیون پوندی به این بازیکن ۳۱ ساله است که معادل دستمزد ۷۵۰۰۰ پوندی در هفته است.

از طرفی نیز مدیر برنامه‌های طارمی به صراحت اعلام کرد که موکلش به دنبال قرارداد بلند مدت است و با قرارداد سه سال و نیمه حداقل تا ۲۰۲۷ در یونایتد بازی می‌کند. در نهایت این سایت انگلیسی با در نظر گرفتن هزینه‌های نقل و انتقالات و دستمزد، هزینه انتقال طارمی به یونایتد را حدود ۳۰ میلیون یورو (۲۶.۲ میلیون پوند) تخمیم زده است.

به نظر می‌رسد که اینتر هرگز حاضر نیست چنین پیشنهادی را به یک بازیکن ۳۱ ساله بدهد و قطعا شیاطین سرخ دست بالا را برای جذب طارمی نسبت به افعی‌ها خواهند داشت.

طارمی که در این فصل عملکرد ضعیفی داشته و در ۱۵ بازی تنها ۳ گل به ثمر رسانده، اما این ملی پوش ایرانی دوران حرفه‌ای موفقی در پورتو داشته و در ۱۶۲ بازی ۸۳ گل و ۵۲ پاس گل به ثمر رسانده و در ۷۲ بازی ملی نیز ۳۹ بار گلزنی کرده است.

منبع: ایرنا

منبع خبر: رکنـا