دیجیاتو، دو محصول جدید بهمن موتور یعنی دیگنیتی و فیدلیتی از ابتدای عرضه تاکنون بسیار محبوب بوده‌اند. بهمن موتور مدتی پیش نسخه ارتقا یافته دیگنیتی پرایم را با نام دیگنیتی پرستیژ روانه بازار کرد. اکنون نیز نوبت به فیدلیتی پرستیژ رسیده است تا مسیر موفقیت آمیز فیدلیتی پرایم را ادامه دهد.     فیدلیتی پرستیژ […]

دیجیاتو، دو محصول جدید بهمن موتور یعنی دیگنیتی و فیدلیتی از ابتدای عرضه تاکنون بسیار محبوب بوده‌اند. بهمن موتور مدتی پیش نسخه ارتقا یافته دیگنیتی پرایم را با نام دیگنیتی پرستیژ روانه بازار کرد. اکنون نیز نوبت به فیدلیتی پرستیژ رسیده است تا مسیر موفقیت آمیز فیدلیتی پرایم را ادامه دهد.

 

این خودروی جدید چینی وارد بازار ایران شد

 

فیدلیتی پرستیژ به عنوان یکی از محصولات جدید گروه بهمن، در غرفه این شرکت واقع در نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲ حضور داشت. با توجه به محبوبیت فیدلیتی پرایم، مشتریان استقبال مناسبی از این خودرو را ترتیب داده بودند. همان‌طور که می‌دانید، فیدلیتی پرایم محصولی از زیرشاخه چری است که با نام جتور X70s شناخته می‌شود. نسخه جدید این خودرو یعنی فیدلیتی پرستیژ، مدل جدید جتور X70 است که پسوند پلاس به آن افزوده شده است. این خودرو نسخه مشابهی از تیگو ۷ به شمار می‌آید و همزمان با تغییرات تیگو ۷، تغییر می‌کند.

 

مشخصات فنی، اشتراک با تیگو

بزرگترین تغییر فیدلیتی پرستیژ در مقایسه با فیدلیتی پرایم ظاهر آن نیست، بلکه مشخصات فنی جدیدی است که در قلب این خودرو قرار گرفته است. نسخه پرستیژ به موتور ۱.۶ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر مشترک با خودروهای چری مجهز است. این پیشرانه حداکثر ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که نسبت به نسخه ۱.۵ لیتری اعداد بالاتری هستند.

 

فیدلیتی پرستیژ

 

این پیشرانه در طیف گسترده‌ای از خودروهای چری که با برند فونیکس در بازار ما حضور دارند، استفاده شده است. تیگو ۷ پرومکس، تیگو ۸ پرو، فونیکس FX‌ و آریزو ۶ جی ‌تی به این پیشرانه مجهز هستند. گیربکس مورد استفاده در این خودرو نیز با کراس‌اوورها و سدان‌های چری مشترک است. جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه از نوع تر (Wet) وظیفه انتقال قدرت را در تیپ جدید فیدلیتی برعهده دارد.

 

امکانات و تجهیزات فیدلیتی پرستیژ

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی، فیدلیتی پرستیژ می‌تواند رضایت خریداران را جلب کند. رادار نگهدارنده بین خط، رادار نقطه کور، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار باد تایرها، سقف پانوراما به همراه سانروف، صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی سیستم سرگرمی، کلاستر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، درب صندوق برقی به همراه سنسور پا، کروزکنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد صندلی‌های برقی به همراه گرمکن، سنسورهای پارک جلو و عقب ، سیستم نورپردازی داخلی، سامانه ثبت وقایع رانندگی، شارژر بی‌سیم، سیستم ورود و استارت بدون کلید به همراه سنسور نور و باران تجهیزات این خودرو را تشکیل می‌دهند. قیمت فیدلیتی پرستیژ همچنان نامشخص است.

سلام نو

+