یکی از تصمیمات عجیب یحیی گل‌محمدی در چند بازی اخیر، نیمکت‌نشین کردن بهترین گلزن پرسپولیس یعنی شهاب زاهدی و فیکس بازی دادن به نبیل باهویی بود. نبیل که خرید رضا درویش برای پرسپولیس بود، اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند و بسیار معمولی نشان داد. باهویی درحالی به صورت ناگهانی فیکس شد که یحیی اعتقادی […]

- پشت پرده فیکس شدن ناگهانی بازیکن معممولی/ ستاره‌ای که قربانی اختلافات در پرسپولیس شد!

یکی از تصمیمات عجیب یحیی گل‌محمدی در چند بازی اخیر، نیمکت‌نشین کردن بهترین گلزن پرسپولیس یعنی شهاب زاهدی و فیکس بازی دادن به نبیل باهویی بود. نبیل که خرید رضا درویش برای پرسپولیس بود، اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند و بسیار معمولی نشان داد. باهویی درحالی به صورت ناگهانی فیکس شد که یحیی اعتقادی به جذبش نداشت و به خاطر خرید او به شدت از مدیران باشگاه انتقاد کرده بود.

از آنطرف زاهدی موتور گلزنی‌اش روشن شده بود و در دو بازی ۴ گل برای پرسپولیس زد و در بازی مقابل استقلال تاجیکستان هم موفق شده بود پاس گل بدهد. این تصمیم عجیب گل‌محمدی با انتقادات زیادی همراه شد و خیلی‌ها به سرمربی پرسپولیس ایراد گرفتند. شنیده‌ها از اطرافیان نزدیک به پرسپولیس حاکی از آن است که فیکس شدن ناگهانی نبیل یک پشت پرده عجیب دارد.

یحیی به خوبی می‌دانست که این بازیکن کیفیت بالایی ندارد و حتی وقتی باهویی را به او معرفی کردند، بلافاصله اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد. در واقع یحیی با بازی دادن به باهویی می‌خواست نشان دهد که این بازیکن کیفیت خوبی برای بازی در پرسپولیس ندارد و در واقع فشار را روی مدیریت پرسپولیس بگذارد که چنین خریدی انجام داده است. یحیی می‌خواست به همه ثابت کند که در مورد باهویی اشتباه نمی‌کرده و این بازیکن گزینه مناسبی برای پرسپولیس نیست.

از طرفی این وسط شهاب زاهدی قربانی اختلاف گل‌محمدی با درویش شده و در دو بازی اخیر روی نیمکت قرار گرفت. شهاب که بهترین گلزن پرسپولیس به حساب می آید، به طرز عجیبی نیمکت‌نشین شد و همین موضوع هم به ضرر پرسپولیس تمام شده است. این احتمال می‌رود برای بازی حساس مقابل سپاهان، زاهدی دوباره به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگردد و باهویی نیمکت‌نشین شود.

منبع: خبـر ورزشی