بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۱۸ درصد افزایش یافت. در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۴ هزار و ۸۰میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به ۴ هزار و ۸ میلیارد تومان […]

بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۱۸ درصد افزایش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۴ هزار و ۸۰میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به ۴ هزار و ۸ میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد ۴ هزار و ۱۵۵ میلیارد تومان شد و روز سه‌شنبه به ۵ هزار و ۸۴۸ میلیارد تومان افزایش یافت.

روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد ۳۲ درصد افت کرد و به ۳ هزار و ۹۹۴ میلیارد تومان رسید.

بازگشت سهامداران به بورس تهران + نمودار

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۴ هزار و ۴۱۷ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۳ هزار و ۷۵۵ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۱۸ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد حفارس بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات را داشت. روز یکشنبه حفارس، شیراز، خگستر، وبملت و ذوب بیشترین ارزش معاملات و شستا، حفارس، پترول، خساپا و ذوب بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز دوشنبه نیز ذوب در صدر جدول ارزش معاملات و شستا در صدر جدول حجم معاملات بود.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای ذوب، خگستر، خودرو، حفارس و بپاس بیشترین ارزش و نمادهای ذوب، شستا، فاذر، خودرو و حفارس بیشترین حجم معاملات را داشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای خگستر، شپنا، فولاد، واتی و فارس بیشترین ارزش معاملات و نمادهای شستا، خودرو، خگستر، وبصادر و حفارس بیشترین حجم معاملات را داشتند.

020817

۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین