دقیقی: بازیکن پیکان گلی زد که کمتر دیده بودیم
دقیقی: بازیکن پیکان گلی زد که کمتر دیده بودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پیکان تهران در نشست خبری بعد از بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از اینکه بخواهم در خصوص بازی صحبت کنم باید از مسئولین باشگاه دستگردی تشکر کنم که یک چمن عالی آماده کردند برای […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پیکان تهران در نشست خبری بعد از بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از اینکه بخواهم در خصوص بازی صحبت کنم باید از مسئولین باشگاه دستگردی تشکر کنم که یک چمن عالی آماده کردند برای بازی  امروز، ما از ابتدا می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم. تیم پیکان تیم خطرناکی است. آنها در ضد حمله وقتی ما توپ را از دست می‌دهیم آنها می‌توانند خطرناک باشند و آنها روی همین اتفاقات و در یک ضد حمله از ما کرنر گرفتند و یک گل بسیار زیبا به ثمر رساندند. گلی که ما در چند سال اخیر شاید کمتر دیده باشیم. سامان نریمان جهان امروز مزد زحماتش را گرفت. او در تمام بازی‌ها با تمام انرژی بازی می‌کند و با این گل زیبا امروز مزد تلاشش را گرفت.

وی افزود: ما در نیمه اول می‌ توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم اما دروازه‌بان حریف توپ‌های خیلی خوبی را گرفت اما در نیمه دوم ما تا به ثمر رساندن گل تساوی فوق‌العاده بازی کردیم و موقعیت‌های متعددی را ایجاد کردیم ولی روی تاکتیکی که همیشه انجام می‌دهیم توانستیم به گل تساوی برسیم  و اگر بازیکنان جلو ما انگیزه کافی را داشتند شاید گل‌های بیشتری را هم به ثمر می‌رساندیم. به نظرم یک بازی تاکتیکی و خوبی بود با موقعیت‌های بسیار زیاد که هر تیمی می‌توانست برنده بازی باشد. بعد از گل تساوی ما پیکان تعویض‌هایی انجام داد که جلوی حملات ما را بگیرد. بازی پایاپای دنبال شد. در این بازی کفه ترازو مقداری برای ما سنگین بود اما می‌توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم ولی نتیجه تساوی یک بر یک به نظر من برای دو تیم نتیجه بدی نبود.

سرمربی شمس‌آذر قزوین در خصوص اعتراض پیکانی‌ها به صحنه دقایق پایانی بازی که مشکوک به پنالتی بود، عنوان کرد: به نظر من البته من کارشناس داوری نیستم ولی صحنه معمولی بود و برخوردی نبود که کسی بخواهد به دنبال پنالتی باشد. داور در تمام صحنه‌ها نزدیک بود. قضاوت خیلی خوبی انجام داد. اما در بازی‌های گذشته به اذعان کارشناسان از داوری تیم بنده بسیار ضرر کرده است. ما همیشه به داوری احترام گذاشته و احترام خواهیم گذاشت و امیدوارم سخت‌افزار هم برای آنها فراهم شود تا  اشتباهات سهوی کمتر شود.

ادامه دارد …





منبع: فارس