نریمان جهان:‌ ۸-۷ موقعیت صددرصد گل داشتیم که داخل دروازه نرفت
نریمان جهان:‌ ۸-۷ موقعیت صددرصد گل داشتیم که داخل دروازه نرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سامان نریمان جهان بازیکن تیم پیکان تهران پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل شمس‌آذر قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم گل زیبایی به ثمر رساندم؛ واقعاً گل زیبایی بود البته بعد از گل هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. بچه‌های ما جوان هستند تا تجربه کسب […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سامان نریمان جهان بازیکن تیم پیکان تهران پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل شمس‌آذر قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم گل زیبایی به ثمر رساندم؛ واقعاً گل زیبایی بود البته بعد از گل هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. بچه‌های ما جوان هستند تا تجربه کسب کنند تا بفهمند یک بر صفر جلو هستی یعنی چه زمان می‌برد. البته این طبیعی است باید به آنها حق بدهیم. باید رفته رفته درست شوند. ما بالای ۷ یا ۸ موقعیت صددرصد گل داشتیم که داخل دروازه نرفت. در این بازی حق‌مان پیروزی بود.

وی در خصوص عصبانیت سرمربی تیم پیکان بعد از بازی اظهار داشت: وقتی تیمی در این شرایط نتیجه بازی جلو است و ۸ یا ۹ ضربه ما داخل دروازه حریف تبدیل به گل نشده است و صحنه دقایق پایانی هم که می‌توانست پنالتی باشد و داور پنالتی نمی‌گیرد باعث می‌شود سرمربی عصبانی شود؛ تا کمک داور ویدیویی نیاید این مشکلات حل نمی‌شود. در همه جای دنیا با کمک داور ویدیویی حتی ۵ گل جابه‌جا می‌شود. یا مثلاً همین بازی سپاهان کمک داور ویدیویی ۳ گل سپاهان را قبول نکرد. باید به داوران حق بدهیم. باید کمک داور ویدیویی باشد تا این مشکلات حل شود.

بازیکن تیم پیکان ادامه داد: تیم ما باید امروز پیروز از میدان خارج می‌شد. باید تحمل کنیم و صبر کنیم تا این جوانان به خودشان بیایند و تجربه کسب کنند. من نمی‌دانستم که در این بازی یک گل بسیار زیبا می‌زنم. مقابل پرسپولیس هم سال گذشته یک گل زیبا زده بودم. شرایط بازی و توپ آن لحظه جلوی پای من افتاد و من به نحو احسن استفاده کردم و توپ جایی رفت که باید می‌رفت و فکر می‌کنم این گل من کاندیدای بهترین گل لیگ هم بشود. سه روز تمرینات تعطیل است و می‌خواهم به خانواده‌ام سر بزنم.

پایان پیام/





منبع: فارس