بلیط تهران – استانبول فعلا حداقل سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. هواپیمایی‌های داخلی مثل تابان، ایران‌ایرتور و معراج کف قیمت بلیط تهران – استانبول را تا پایان آبان امسال بین سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا چهار میلیون تومان در نظر گرفتند و ایرعربیا که یک هواپیمایی اقتصادی اماراتی است، بابت […]

بلیط تهران – استانبول فعلا حداقل سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. هواپیمایی‌های داخلی مثل تابان، ایران‌ایرتور و معراج کف قیمت بلیط تهران – استانبول را تا پایان آبان امسال بین سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا چهار میلیون تومان در نظر گرفتند و ایرعربیا که یک هواپیمایی اقتصادی اماراتی است، بابت بلیط تهران – استانبول از هر مسافر حداقل شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند. همین هزینه برای پرواز‌های غیرمسقیمی که معمولا توسط چند ایرلاین انجام می‌شود و متقاضی زیادی هم ندارد، به بیش از ۱۰۰ میلیون می‌رسد.

 بلیط تهران – استانبول توسط هواپیمایی تابان در روز سه‌شنبه ۳۰ آبان سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. جزو ارزان‌ترین گزینه‌ها برای خرید بلیط هواپیما تهران – استانبول است و مسافران آن مسیر سه‌ونیم ساعته را با هواپیمای ایرباس A۳۲۰ طی می‌کنند. همان روز قیمت پرواز تهران – استانبول هوایپمایی معراج توسط یک شرکت چارتر‌کننده سه میلیون و ۴۶۵ هزار تومان اعلام شده است.

پرواز تهران – استانبول هواپیمایی معراج روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی به مقصد فرودگاه استانبول و توسط هواپیمای ایرباس AB۶ انجام می‌شود. خرید بلیط تهران – استانبول هواپیمایی ایران‌ایرتور در همان روز سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرج برمی‌دارد و پرواز چارتری آن روز هواپیمایی پگاسوس که یک ایرلاین ترکیه‌ای است، برای هر نفر سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه دارد. مورد‌هایی که تا اینجا بررسی کردیم جزو ارزان‌ترین بلیط‌های تهران استانبول در یکی، دو هفته بعدی محسوب می‌شوند، اما آنطرف بدنیست بدانید خرید بلیط تهران – استانبول می‌تواند در پرواز‌های غیرمستقیم بیشتر از ۱۰۰ میلیون آب بخورد.

بلیط تهران – استانبول در اغلب روز‌های باقی‌مانده از آبان امسال توسط هواپیمایی آسترین ۱۱۵ میلیون و ۱۱۷ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. شرکتی که جزو بزرگترین هواپیمایی اتریش است و تقریبا هر روز یک پرواز از تهران به وین دارد. مسافران پرواز تهران استانبول بعد هفت ساعت توقف در وین با همین هواپیمایی راهی زاگرب در کرواسی می‌شوند و نهایتا بعد شش ساعت ماندن در کرواسی با هوایپمایی ترکیش به سمت استانبول می‌روند.

بلیط تهران استانبول در حالت عادی یعنی مسیر مستقیم، توسط هواپیمایی‌های خارجی مثل ایرعربیا و ترکیش ایرلاینز چیزی بین شش تا ۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

هواپیمایی ایرعربیا که متعلق اماراتی‌هاست، یک هواپیمایی اقتصادی به‌حساب می‌آید و می‌شود با شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرواز روز دوشنبه تهران – استانبول آن‌ها را رزور کرد. نکته مهم این است که بلیط این پرواز غیرقابل استرداد است و مسافر هم نمی‌تواند باری به‌همراه داشته باشد.

بلیط تهران – استانبول همان روز ترکیش ایرلاینز ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد. رقمی که البته در یک‌سری از روز‌های باقی‌مانده آبان تا ۲۰ میلیون تومان هم بالا می‌رود. معمولا مسافران پرواز تهران – استانبول ترکیش ایرلاینز این مسیر چهار ساعته را با هواپیما‌های بویینگ تجربه می‌کنند.

قطرایرویز و فلای‌دبای هم معمولا پرواز‌های تهران – استانبول را به شکل غیرمستقیم میزبانی می‌کنند. مثلا مسیر تهران – استانبول قطر‌ایرویز اول با پروازی یک‌ونیم ساعته از تهران به فرودگاه بین المللی دوحه آغاز می‌شود و بعد ۵۰ دقیقه توقف مسافران آن نهایتا چهار و نیم ساعت بعد از طریق فرودگاه صابیحا گوکچن به استانبول ترکیه می‌روند. پ

بلیط تهران – استانبول فلای‌دبای ۱۷ میلیون و ۶۱۳ هزار تومان قیمت دارد. مسافران این پرواز ابتدا از تهران به دبی می‌روند و بعد هشت ساعت توقف در امارات به سمت استانبول حرکت می‌کنند.

انواع بلیط تهران استانبول تا پایان آبان

هواپیمایی

تاریخ

قیمت

تابان

سه‌شنبه ۳۰ آبان

سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

معراج

سه‌شنبه ۳۰ آبان

سه میلیون و ۴۶۵ هزار تومان

آسمان

یکشنبه ۲۸ آبان

چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ماهان

پنجشنبه ۲۵ آبان

پنج میلیون تومان

ایرعربیا

دوشنبه ۲۲ آبان

شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ترکیش ایرلاینز

دوشنبه ۲۲ آبان

۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

قطرایرویز (غیرمستقیم)

چهارشنبه ۲۴ آبان

۱۶ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان

آسترین/ ترکیش ایرلاینز

جمعه ۲۶ آبان

۱۱۵ میلیون و ۱۱۷ هزار تومان

 

فرارو

+