تعجب مارتینس از سطح بالای داوران ایرانی
تعجب مارتینس از سطح بالای داوران ایرانی

خوان ایگناسیو مارتینس در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم اراک اظهار کرد: دو هفته خیلی سخت داشتیم و از بازی بازیکنانم ممنون هستم. از آن‌ها راضی ام و نمی‌توان به آن‌ها ایراد گرفت. رتبه ما در جدول سخت است، اما انرژی هواداران به ما کمک می‌کند تا تیم تقویت شود.  وی ادامه داد: […]

- تعجب مارتینس از سطح بالای داوران ایرانی

خوان ایگناسیو مارتینس در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم اراک اظهار کرد: دو هفته خیلی سخت داشتیم و از بازی بازیکنانم ممنون هستم. از آن‌ها راضی ام و نمی‌توان به آن‌ها ایراد گرفت. رتبه ما در جدول سخت است، اما انرژی هواداران به ما کمک می‌کند تا تیم تقویت شود. 

وی ادامه داد: درباره بازی نمی‌توانم حرفی بزنم و خودتان بازی را دیدید. توپی که به دیرک خورد و برگشت به خاطر قدرت هواداران ما بود.

سرمربی فولاد درباره اظهارات حسینی، سرمربی آلومینیوم مبنی اینکه گل فولاد آفساید بود گفت: هیچ وقت درباره داوری صحبت نمیکنم. کار داوران سخت است. سطح داوران ایرانی بالا است و من از سطح آن‌ها متعجب شدم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: آلومینیوم اراک تیم خوبی است و ما هم بعد از دو باخت به این دیدار رسیده بودیم و شاید همین موضوع به بازیکنان ما استرس می‌داد و شاید به آن‌ها اجازه نمی‌داد که صد درصد بازی خودشان را به نمایش بگذارند. 

در واکنش به این سوال که آیا از عملکرد بازیکنانانتان راضی بودید و به نظر می‌رسد در نیمه دوم بیشتر دقایق در اختیار آلومینیوم بود؟ گفت: با توجه به گلی که به ثمر رساندیم در اندیشه کسب ۳ امتیاز بازی بودیم، اما بیشتر وسط زمین را در اختیار حریف قرار دادیم و به همین خاطر در برخی دقایق بازی به حریف این فضا را دادیم که خطراتی را روی دروازه ما ایجاد کنند ما خیلی اذیت شدیم، چون جایگاهمان در جدول بد بود.

باشگاه خبرنگاران