خمز بازی استقلال و تراکتور را به حاشیه برد
خمز بازی استقلال و تراکتور را به حاشیه برد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، پاکو خمز با بیان اینکه اگر سوت های مشکوک زده نشود استقلال را می‌بریم، کار را برای وحید کاظمی داور بازی حساس تیم‌های استقلال و تراکتور سخت‌تر کرد. حالا هر سوتی که این داور بزند همه یاد صحبت‌های خمز و شاید هم تعریف و تمجیدهای جواد نکونام از وحید کاظمی می‌افتند. مسلماً […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، پاکو خمز با بیان اینکه اگر سوت های مشکوک زده نشود استقلال را می‌بریم، کار را برای وحید کاظمی داور بازی حساس تیم‌های استقلال و تراکتور سخت‌تر کرد. حالا هر سوتی که این داور بزند همه یاد صحبت‌های خمز و شاید هم تعریف و تمجیدهای جواد نکونام از وحید کاظمی می‌افتند.

مسلماً کمیته انضباطی باید به این قبیل مسائل ورود کرده و حتی اجازه ندهد مربیان قبل از بازی در مورد داور صحبت کنند. البته این کار باید از مدت‌ها قبل انجام می‌شد تا مربیانی که به کنفرانس‌های مطبوعات می‌روند حتی اجازه نداشته باشند از داور بازی تیمشان تعریف و تمجید کنند اما به هر حال حالا پاکو خمز خیلی راحت روی داور فشار گذاشته و قطعاً کار او را برای قضاوت دیدار حساس تیم‌های استقلال و تراکتور سخت‌تر کرده است.

شاید سرمربی اسپانیایی تراکتور خیالش بابت محرومیت راحت بوده که چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است اما استقلالی‌ها در این مورد بیانیه داده و خواستار برخورد با پاکو خمس شدند.

انتظار می‌رود وحید کاظمی و تیم داوری بازی حساس تیم‌های استقلال و تراکتور تحت تاثیر این مسائل قرار نگرفته و قضاوت کم اشتباه و عادلانه ای را انجام دهند اما به هر حال سرمربی تراکتور حساسیت و حاشیه‌های بازی را بیشتر کرد و حالا باید دید دو تیم از نظر فنی در مستطیل سبز چه عملکردی خواهند داشت و آیا داوری تاثیری در نتیجه بازی دارد یا نه؟

پایان پیام/





منبع: فارس