استقلال به‌دنبال شکست تراکتور برای تثبیت صدرنشینی در لیگ برتر
استقلال به‌دنبال شکست تراکتور برای تثبیت صدرنشینی در لیگ برتر

شاگردان جواد نکونام قصد دارند با پیروزی برابر تیم تراکتور، صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی را تثبیت کنند.

 

به گزارش زیرنویس، در ادامه مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال ۲ بازی امروز (شنبه) برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، تیم استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم تراکتور است. مابقی بازی‌ها هم روز یکشنبه برگزار می‌شود که در این روز تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

صنعت نفت آبادان- هوادار/ روز شنبه ساعت ۱۵:۳۰

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و  توانست  ۱۰ نفره در  وقت‌های اضافه برابر پرسپولیس باخت را با تساوی تعویض کند و سرخپوشان را در ورزشگاه آزادی متوقف کند و با ۷ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار بگیرد.

شاگردان ویسی می‌خواهند با حمایت هواداران خونگرم آبادانی ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم هوادار را بگیرند تا از انتهای جدول فرار کنند و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

در آن طرف، تیم فوتبال هوادار هفته گذشته برابر تیم پیکان در دربی تهران به تساوی بدون گل دست یافت و با ۷ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت. شاگردان محمود فکری قصد دارند دست پر به تهران برگردند، اما کار سختی جلوی هواداران  آبادانی پیش رو دارند.

برد در این بازی برای هر ۲ تیم مهم است و با کسب ۳ امتیاز این بازی می‌توانند تا رتبه دهم جدول صعود کنند.

جدال ویسی و فکری در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود و باید دید تفکرات کدامیک از این ۲ مربی می‌تواند در این بازی چاره ساز شود.

استقلال- تراکتور/ روز شنبه ساعت ۱۶:۲۰

تیم فوتبال استقلال هفته گذشته با تساوی برابر تیم شمس آذر قزوین به برد‌های متوالی خود پایان داد، اما همچنان با ۱۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان جواد نکونام قصد دارند با حمایت هواداران خود ۳ امتیاز بازی خانگی را برابر تیم تراکتور به‌دست آورند تا صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی را تثبیت کنند.

پیمان بابایی و زبیر نیک نفس با وجود اینکه از بند مصدومیت رها شدند، اما به نظر نمی‌رسد که نکونام ریسک کرده و از آن‌ها در ترکیب اصلی استفاده کند و شاید به عنوان بازیکنان تعویضی وارد زمین مسابقه شوند.

در آن طرف، تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته توانست برد پرگلی به دست آورد و  نوار ناکامی‌های خود را قطع کند و با ۱۵ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

سرخپوشان تبریزی تقریبا ۷ سال است که نتوانستند استقلالی‌ها را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند و آن‌ها در آخرین بازی‌شان با آبی‌پوشان با ۷ گل شکست خوردند و آن‌ها می‌خواهند علاوه بر اینکه طلسم نبردن‌های خود را در آزادی بشکنند، انتقام باخت سنگین را از حریف تهرانی خود بگیرند.

ریکاردو آلوز هافبک تیم فوتبال تراکتور به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند و غیبت این بازیکن می‌تواند به ضرر سرخپوشان تبریزی تمام شود.

حسین‌زاده، پورحمیدی و محمد نادری  بازیکنان تراکتور چهره‌های ویژه این بازی هستند که سابقه بازی در تیم استقلال را دارند و می‌خواهند توانایی خود را به تیم سابق خود نشان بدهند.

جدال  ۲ تیم قبل از رویارویی در زمین مسابقه شروع شد و خمز سرمربی تراکتور در نشست خبری قبل از بازی اعلام کرد که اگر سوت‌های مشکوک نباشد  برنده بازی با استقلال می‌شویم. بعد از آن باشگاه استقلال نسبت به اظهارات خمز واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای از کمیته انضباطی و کمیته اخلاق  خواستار برخورد با خمز  شدند و از آن طرف هم باشگاه تراکتور طی بیانیه‌ای اعلام کرد که فرافکنی برای دوستانی که دکترای بیانیه‌نویسی دارند، ممنوع است.

تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور تاکنون در ۵۴ بازی به مصاف هم رفته‌اند که سهم استقلال ۲۶ برد و سهم تراکتور ۱۴ برد بوده و البته ۱۴ بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. در این ۵۴ بازی سهم آبی‌ها ۸۹ گل و سهم سرخپوشان تبریزی ۵۸ گل بوده است همچنین جواد نکونام در قامت سرمربی ۷ مرتبه در برابر تراکتور قرار گرفته و صاحب ۲ برد، ۳ تساوی و ۲ شکست بوده است.

باشگاه خبرنگاران