همه انگیزه‌های جوکوویچ برای ادامه تنیس و فرار از بازنشستگی
همه انگیزه‌های جوکوویچ برای ادامه تنیس و فرار از بازنشستگی

به گزارش زیرنویس، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان اگر ناگهان تصمیم به کناره‌گیری از دنیای حرفه‌ای بگیرد بسیار راضی خواهد بود اما این ستاره صرب تاکید کرد که هنوز قصد ترک این ورزش را ندارد و انگیزه زیادی پشت این تصمیم برای ادامه کار وجود دارد البته این انگیزه بزرگ که جوکوویچ به […]

به گزارش زیرنویس، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان اگر ناگهان تصمیم به کناره‌گیری از دنیای حرفه‌ای بگیرد بسیار راضی خواهد بود اما این ستاره صرب تاکید کرد که هنوز قصد ترک این ورزش را ندارد و انگیزه زیادی پشت این تصمیم برای ادامه کار وجود دارد البته این انگیزه بزرگ که جوکوویچ به آن اشاره می‌کند رکوردهاست.

دارنده ۲۴ عنوان قهرمانی گرنداسلم در صورتی که در فینال ATP در تورین قهرمان شود بالاتر از راجر فدرر با ۶ عنوان قهرمانی قرار می‌گیرد.

جوکوویچ در این باره گفت: من رقابت کردن و ورزش را دوست دارم. این بزرگترین انگیزه من است چرا که رکوردهای زیادی را شکستم و رکوردهایی را به دست آوردم، این واقعا شگفت‌انگیز است. 

- همه انگیزه‌های جوکوویچ برای ادامه تنیس و فرار از بازنشستگی

وی افزود: حتی اگر الان تنیس حرفه‌ای را رها و به تمام کارهایی که انجام داده‌ام فکر کنم، می‌توانم بسیار بسیار راضی باشم. بنابراین فشاری برای ادامه رقابت ندارم اما همچنان میل به آن دارم.

مرد شماره یک تنیس جهان یادآور شد: من در سطح بسیار بالایی بازی می‌کنم، بنابراین رکوردها به عنوان یک منبع الهام بخش بزرگ برای من هستند. من هنوز هم می‌خواهم تاریخ تنیس خودم را بسازم و ببینم تا کجا می‌توانم پیش بروم. الان بزرگترین هدف من این است که سال را با عنوان شماره یک به پایان برسانم و برای رسیدن به آن فقط یک برد نیاز دارم که امیدوارم به آن دست پیدا کنم. در ادامه دوست دارم در تورین هم قهرمان شوم.

پایان پیام/





منبع: فارس