درویش: فرصت را مناسب دیدند تا پرسپولیس را دچار موج بی‌ثباتی کنند
درویش: فرصت را مناسب دیدند تا پرسپولیس را دچار موج بی‌ثباتی کنند

به گزارش زیرنویس، رضا درویش درمورد آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: این روزها هجمه‌ها نسبت به پرسپولیس، اعضای تیم و کادر فنی بسیار زیاد است. این که هواداران از پرسپولیس انتظار قهرمانی و پیروزی در تمام بازی‌ها دارند یک بحث است و این‌که بعضی فرصت را مناسب دیده‌اند تا با تحریک و تهییج […]

به گزارش زیرنویس، رضا درویش درمورد آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: این روزها هجمه‌ها نسبت به پرسپولیس، اعضای تیم و کادر فنی بسیار زیاد است. این که هواداران از پرسپولیس انتظار قهرمانی و پیروزی در تمام بازی‌ها دارند یک بحث است و این‌که بعضی فرصت را مناسب دیده‌اند تا با تحریک و تهییج بیشتر، فضای هواداری و در کل خانواده پرسپولیس را بر هم بریزند، موضوع دیگری است.

وی ادامه داد:  به نظر می‌رسد؛ بعضی فرصت را مناسب دیده‌اند تا با استفاده از چالش کنونی، پرسپولیس را وارد یک موج بی‌ثباتی کنند اما از همین‌جا می‌گوییم در پرسپولیس از این خبرها نیست. انتظارات و انتقادهای هواداران را به گوش جان می‌شنویم، آن را درک می‌کنیم و به آن‌ها حق می‌دهیم نگران باشند. از این بابت همه مجموعه پرسپولیس مصمم به تلاش بیشتر هستند، اما هواداران هم باید هوشیار باشند.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: مگر می‌شود کارهای بزرگی که این تیم و کادر فنی انجام داده‌ است را فراموش کنیم؟ چند قهرمانی آوردند؟ چه‌طور به توانایی این نفرات شک کنیم؟ در مقابل روزهای سختی که پرسپولیس پشت‌سر گذاشته است، این روزها، اصلا شرایط غیر قابل عبور نیست، اما دنبال القای خلاف این مساله به هواداران هستند. می‌خواهند ذهن و روح تیم را به هم بریزند در حالی که بالا و پایین شدن برای هر تیم فوتبالی وجود دارد. سال قبل را از یاد نبریم. با شروع سال جدید، تیم ظرف چند هفته شرایط را تغییر داد ولی حمایت و اعتماد هواداران را پشت‌سر خود داشت. دیدیم بازیکنان چه کردند، همان بازیکنانی که دیگران سعی داشتند بگویند در حد پرسپولیس نیستند اما همه را انگشت به دهان گذاشتند. سعی کردند بگویند کادر فنی پرسپولیس دیگر تدبیری در چنته ندارد ولی اگر غیر از آن سه جام، سه جام دیگر هم وجود داشت، هر ۶ جام را می‌گرفتند.

درویش اضافه کرد: اصلا نیازی به شعار دادن نیست. به طور قطع به خاطر پرسپولیس، به خاطر هواداران و به خاطر آینده باشگاه، در شایستگی این تیم و کادر فنی شکی نیست که نیاز به اعلام حمایت باشد. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است، بیشتر از یک قانون نداریم. باید متحد باشیم. یا همه از هم حمایت می‌کنیم یا هیچ‌ موفقیتی در کار نیست. در پرسپولیس هم هیچ چیز مهم‌تر از حمایت هواداران نیست. نباید فراموش کنیم مدتی دچار بدشانسی شدیم. تعداد مصدومیت‌ها واقعا زیاد شد. در همین بازی آخر تعداد زیادی از بچه‌ها بیمار شدند ولی بزرگترین شانس پرسپولیس هوادارانش هستند. بعضی می‌خواهند این شانس را از پرسپولیس بگیرند.

پایان پیام/





منبع: فارس