هشدار برزیلی‌ها در مورد مهاجم تیم نوجوانان ایران
هشدار برزیلی‌ها در مورد مهاجم تیم نوجوانان ایران

به نقل از سایت trivela؛ کسری طاهری یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان تیم نوجوانان ایران است و از مهارت بالایی در حفظ کردن توپ و گلزنی برخوردار است. این پنجمین حضور ایران در جام جهانی زیر ۱۷ سال است و بهترین عملکرد آن‌ها در سال ۲۰۱۷ در هند بوده است که موفق شدند به یک چهارم […]

- هشدار برزیلی‌ها در مورد مهاجم تیم نوجوانان ایران

به نقل از سایت trivela؛ کسری طاهری یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان تیم نوجوانان ایران است و از مهارت بالایی در حفظ کردن توپ و گلزنی برخوردار است.

این پنجمین حضور ایران در جام جهانی زیر ۱۷ سال است و بهترین عملکرد آن‌ها در سال ۲۰۱۷ در هند بوده است که موفق شدند به یک چهارم نهایی صعود کنند و به پیروزی‌های چشمگیری مقابل آلمان و مکزیک دست یافتند. 

ایران در ۹ بازی قبلی خود در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال (شش برد، سه تساوی) شکست نخورده است.

ایران در مرحله اول جام جهانی زیر ۱۷ سال در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها قرار دارد که با دو برنده آخر این مسابقات یعنی برزیل و انگلیس روبرو خواهد شد.

کسری طاهری مهاجم ایرانی مهاجم ماهری که در راهیابی ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا زیر ۱۷ سال در سال ۲۰۲۳ نقش مهمی داشت و دو گل به ثمر رساند.

حسین عبدی سرمربی تیم ملی ایران در این ماموریت دشوار مقابل قهرمان کنونی زیر ۱۷ سال جهان، با حداکثر قدرت تلاش می‌کند تا حداقل به دنبال کسب یک امتیاز برزیل باشد.

باشگاه خبرنگاران