به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «کیومرث هاشمی» در نشست مشترک با معاونین امور جوانان ادارات کل استان‌ها که امروز در هتل المپیک برگزار شد اظهار داشت: سعی و تلاش همه ما این است که در راستای سیاست‌های دولت مردمی در حوزه جوانان قدم برداریم. خوشحالیم که این نشست قبل از نشست با […]

هاشمی: کار میدانی انجام شده در حوزه جوانان در این دولت بی‌سابقه بوده است
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «کیومرث هاشمی» در نشست مشترک با معاونین امور جوانان ادارات کل استان‌ها که امروز در هتل المپیک برگزار شد اظهار داشت: سعی و تلاش همه ما این است که در راستای سیاست‌های دولت مردمی در حوزه جوانان قدم برداریم. خوشحالیم که این نشست قبل از نشست با مدیران کل استان‌ها برگزار شد تا بتوانیم نقطه نظرات شما را به مدیران کل انتقال دهیم.

وی افزود: ذات و ماهیت ورزش شاید باعث شده که این حوزه در ظاهر بیشتر از حوزه جوانان دیده شود ولی نباید از زحمات و تلاش‌های خوبی که در دو سال گذشته در حوزه جوانان انجام شده به راحتی گذشت. وقتی سه جلسه شورای عالی جوانان در دو سال گذشته با حضور رییس‌جمهور برگزار شده که نشان از اهمیت این موضوع برای دولت است.

هاشمی ادامه داد: در حوزه جوانان چالش‌هایی وجود دارد که کار را برای همه ما سخت‌تر می‌کند. اما کار میدانی که در دو سال گذشته در حوزه جوانان انجام شده در هیچ دولتی صورت نگرفته است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: با توجه به علاقه‌مندی رییس‌جمهور و پیگیری‌های آقای یامین‌پور تلاش خواهیم کرد بخش عمده‌ای از مشکلات حوزه جوانان را حل کنیم. حمایت خواهیم کرد که طرح‌های نیمه تمام خانه‌های جوان در دستور کار برای تکمیل قرار بگیرد ولی این موضوع نیازمند یاری و تلاش معاونین امور جوانان استان‌ها است که پیگیری‌های لازم را از استانداری‌ها انجام دهند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: توقع ما از همه معاونین امور جوانان این است که خدمات خوب انجام شده را انعکاس دهند. یکی از ایرادات این است که تلاش‌ها و دستاوردهای انجام شده به خوبی اطلاع‌رسانی نمی‌شود و مردم از آن بی‌خبر هستند بنابراین باید معاونین امور جوانان نسبت به انعکاس دستاوردها از طرق مختلف اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا